Jennifer Lopez stworzyła kolekcję kosmetyków dla polskiej marki

Jennifer Lopez stworzyła kolekcję kosmetyków dla polskiej marki! Premiera w kwietniu!

Jennifer Lopez stworzyła kolekcję kosmetyków do makijażu we współpracy z polską marką Inglot. Nie zabraknie jej makijażowych hitów w ulubionych kolorach. Premiera już w kwietniu! Nie możemy się doczekać!

Jennifer Lopez stworzyła kolekcję kosmetyków dla polskiej marki! Premiera w kwietniu!

Rodzima marka Inglot bardzo nas zaskoczyła! Firma połączyła siły z Jennifer Lopez. Efektem współpracy jest nowa kolekcja kosmetyków do makijażu sygnowanych nazwiskiem latynoskiej gwiazdy.

W skład kolekcji wchodzi aż 70 elementów m.in. pudry, szminki, cienie, palety, bronzery, róże, bronzery, a także sztuczne rzęsy. Cieszy również bogata kolorystyka, znajdziemy subtelne odcienie nude, a także bardziej odważne kolory, które idealnie nadają się do stworzenia wieczorowego makijażu. Premiera już 26 kwietnia!

https://www.instagram.com/p/BhLQXxyBRDV/?taken-by=inglot_cosmetics

 „Limitowana kolekcja, którą stworzyłam wspólnie z marką INGLOT jest pełna moich must-have makijażowych w ulubionych kolorach. Mamy tutaj wszystko – od maskary, przez pomadki, róże do policzków, rzęsy, aż po cienie do powiek i oczywiście bronzery. To, co unikalne i zarazem ekscytujące w tej kolekcji to palety Freedom System, które umożliwiają wykreowanie własnej, spersonalizowanej palety do makijażu, zawierającej produkty i kolory, których potrzebujesz. Nie musisz kupować palet do makijażu z pięcioma cieniami, żeby mieć jeden kolor, którego naprawdę chcesz użyć” – mówi Jennifer Lopez.

https://www.instagram.com/p/BhLQZLmhEK8/?taken-by=inglot_cosmetics

Ekspert w sferze beauty

Marka Inglot jest zachwycona współpracą z Jennifer Lopez. 

„Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego ambasadora. Jennifer jest prawdziwą wizjonerką w dziedzinie makijażu – mówi Grzegorz Inglot, Wiceprezes INGLOT USA. Oprócz świetnego stylu, jest również ekspertem w sferze beauty. Po wielu latach pracy z najlepszymi w tej branży dokładnie wie, czego pragną kobiety oraz jakie produkty są im niezbędne, aby wykreować piękny blask, z którego słynie” – mówi mówi Grzegorz Inglot, Wiceprezes INGLOT USA.

Kolekcja trafi do sprzedaży już w kwietniu i będzie dostępna we wszystkich stacjonarnych punktach sprzedaży Inglot, online na inglot.pl oraz za pośrednictwem strony jenniferlopezinglot.com.

Historia marki Inglot

„Mając ponad 30 lat doświadczenia, skupiamy się na ciągłym rozwoju. Sukces odniesiony lokalnie sprawił, że podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu działalności marki i wprowadzeniu jej na rynek międzynarodowy. Od roku 2006, mapa naszych lokacji stale się zwiększa, a salony INGLOT otwierane są w najbardziej prestiżowych miejscach. Dziś entuzjaści makijażu mogą znaleźć nas na sześciu kontynentach w ponad 770 lokalizacjach, poczynając od londyńskiej Oxford Streed, przez Piazza del Duomo w Mediolanie, Times Square w Nowym Jorku, aż po Grand Canal Shoppes w Las Vegas.

Nie bojąc się wyzwań, jesteśmy obecni na najważniejszych światowych eventach branży fashion. Będąc częścią prestiżowej Wielkiej Czwórki światowych Tygodni Mody, współpracujemy ze znanymi projektantami i domami mody, takimi jak KENZO, Michael Costello czy Francesco Scognamiglio.

Ponadto, angażujemy się także we współpracę w inne projekty na wysoką skalę. Od wielu lat współpracujemy z Broadwayowskimi musicalami, będąc partnerem makijażowym między innymi takich jak Mamma Mia, PIPPIN, Król Lew czy Chicago.

Co jeszcze czyni markę INGLOT wyjątkową? Nasza duma: produkty! Połączenie nowoczesnych technologii oraz nauki z intensywnymi kolorami zaowocowało olbrzymią liczbą produktów i szerokich gam kolorystycznych, spośród których każdy znajdzie odcień idealny dla siebie. 95% naszych kosmetyków i akcesoriów wytwarzanych jest w siedzibie głównej marki. Dodatkowo, wysokiej jakości produkty idą w parze z uczciwymi cenami” – czytamy na stronie internetowej polskiej marki.

—————————————————————————————————–

Źródło zdjęć: en.wikipedia.org/wiki/Jennifer_Lopez

ZOSTAW ODPOWIEDŹ