Z Instagrama na wybieg

Marzy Ci się kariera modelki, ale dotychczas nie postawiła na Ciebie żadna agencja? Zamiast kontraktów masz tysiące fanów, którzy wiernie śledzą Twoje poczynania na Facebooku czy Instagramie? Wygląda na to, że agencja One Management ma dla Ciebie propozycję…

model obrazlife4style

Kitten, nowa dywizja agencji, wychodzi naprzeciw potrzebom nowoczesnych konsumentów i zamierza poszukiwać modelek na Instagramie. Dziewczyny muszą dobrze wypadać na zdjęciach, mieć nieprzeciętną urodę i rzecz jasna – rzesze fanów, którzy sypią lajkami.

Social media całkowicie zdominowały marketing i PR. Domy mody coraz chętniej współpracują z gwiazdami Internetu i dbają o to, żeby ich marki regularnie znajdywały się w hashtagach. Już Marc Jacobs rozdawał perfumy w zamian za lajki i hashtagi na Insta. Założyciele agencji zgodnie twierdzą, że jesteśmy świadkami kolejnej rewolucji w świecie mody. Teraz wielkie koncerny będą szukać modelek nie tylko na podstawie tego, jak wyglądają, ale również, jakie mają osobowości, zainteresowania, co sobą reprezentują. Kitten zależy na rekrutowaniu seksownych kobiet, które oprócz urody mają wiele do zaoferowania.  Są kreatywne i robią różne, ciekawe rzeczy. Pierwszą dziewczyną, która podpisała kontrakt z Kitten jest Ashley Sky, urocza brunetka, mająca okrągły milion followersów na Instagramie. Wygląda na to, że wszystko co znajdzie się na Instagramie, może zostać użyte na nasza korzyść.

One Management odkryło niszę na rynku, która wkrótce zostanie opanowana przez kolejne firmy. W reklamie najważniejszy jest zasięg i rozgłos. Coraz częściej wolimy obserwować sympatyczne twarze z sąsiedztwa, niż nieosiągalne gwiazdy Hollywood.

Modelki nowej generacji mają się cieszyć statusem gwiazdy. Agencja ma dbać o ich skuteczną promocję, załatwianie im milionowych kontraktów, ale przede wszystkim — budowanie ich własnych marek.

Katarzyna Mierzejewska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ