Czym Lacoste zastąpi charakterystycznego krokodyla?

Firma ratuj zagrożone gatunki!

To kolejna, bo już druga kampania: “Save Our Species”. Pierwsza miała miejsce 2 marca zeszłego roku. Teraz francuska firma Lacoste, przygotowała aż 10 nowych, limitowanych projektów. W projektach tych tradycyjne logo – charakterystyczny, zielony krokodyl, zostanie zastąpione. Czym? Innymi zwierzętami. Jak głosi oficjalny komunikat firmy:

“Ideą akcji jest zwiększanie świadomości o zagrożonych gatunkach i gromadzenie funduszy na działania ochronne.”

Ilość koszulek będzie powiązana z danym gatunku, i jego populacją. Każdy projekt ma także, przypisane konkretne miasto. Między innymi – Paryż to 589 koszulek z podobizną rysia iberyjskiego, z kolei Nowy Jork to 444 koszulek z wizerunkiem walenia biskajskiego. Na Polskę niestety nie przypadło żadne zwierzę. W związku z czy koszulkę dostać będziemy mogli jedynie za pośrednictwem sklepu internetowego. Na oficjalnej stronie marki znajdziemy aż 1400 limitowanych koszulek, z mniszką hawajską. Cena takiej koszulki to około 650 pln. Kolekcja do sprzedaży ma trafić 22 maja. Dochód z niej przeznaczony, rzecz jasna, będzie dla Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody.

A tak prezentuje się cała, nietypowa kolekcja:

  • Paryż – Ryś iberyjski, 589 sztuk
  • Londyn – Nietoperz Ogoniasty Jemenu, 150 sztuk
  • Los Angeles – Allotoca maculata (ryba), 150 sztuk
  • Tokio -Wombatowiec szorstkowłosy, 115 sztuk
  • Miami – Żaba gigant, 132 sztuk
  • Berlin – Adaks pustynny, 90 sztuk
  • Szanghaj – Ważka z Cebu, 50 sztuk
  • Nowy Jork – Waleń Biskajski, 444 sztuk
  • Seul – Syczek złowrogi (sowa), 400 sztuk

Brawo Lacoste!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

636 More posts in Bez kategorii category
Recommended for you
Sieciówka Forever 21 na skraju bankructwa

Czy właściciele ogłoszą upadłości marki? Sieciówka, która na rynku działa od 35 lat właśnie znalazła...