Czym Lacoste zastąpi charakterystycznego krokodyla?

Firma ratuj zagrożone gatunki!

To kolejna, bo już druga kampania: “Save Our Species”. Pierwsza miała miejsce 2 marca zeszłego roku. Teraz francuska firma Lacoste, przygotowała aż 10 nowych, limitowanych projektów. W projektach tych tradycyjne logo – charakterystyczny, zielony krokodyl, zostanie zastąpione. Czym? Innymi zwierzętami. Jak głosi oficjalny komunikat firmy:

“Ideą akcji jest zwiększanie świadomości o zagrożonych gatunkach i gromadzenie funduszy na działania ochronne.”

Ilość koszulek będzie powiązana z danym gatunku, i jego populacją. Każdy projekt ma także, przypisane konkretne miasto. Między innymi – Paryż to 589 koszulek z podobizną rysia iberyjskiego, z kolei Nowy Jork to 444 koszulek z wizerunkiem walenia biskajskiego. Na Polskę niestety nie przypadło żadne zwierzę. W związku z czy koszulkę dostać będziemy mogli jedynie za pośrednictwem sklepu internetowego. Na oficjalnej stronie marki znajdziemy aż 1400 limitowanych koszulek, z mniszką hawajską. Cena takiej koszulki to około 650 pln. Kolekcja do sprzedaży ma trafić 22 maja. Dochód z niej przeznaczony, rzecz jasna, będzie dla Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody.

A tak prezentuje się cała, nietypowa kolekcja:

  • Paryż – Ryś iberyjski, 589 sztuk
  • Londyn – Nietoperz Ogoniasty Jemenu, 150 sztuk
  • Los Angeles – Allotoca maculata (ryba), 150 sztuk
  • Tokio -Wombatowiec szorstkowłosy, 115 sztuk
  • Miami – Żaba gigant, 132 sztuk
  • Berlin – Adaks pustynny, 90 sztuk
  • Szanghaj – Ważka z Cebu, 50 sztuk
  • Nowy Jork – Waleń Biskajski, 444 sztuk
  • Seul – Syczek złowrogi (sowa), 400 sztuk

Brawo Lacoste!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

576 More posts in Bez kategorii category
Recommended for you
“Big Brother” – aktualizacja!

Sprostowanie, albo... nowe wnioski! Przeczytaj koniecznie! Jakiś czas temu, w tym miejscu, zrównałam pomysł reaktywacji...