Natalia Klimas urodziła: To jest jazda bez trzymanki

Ciężarna Natalia Klimas o niemiłym zdarzeniu na poczcie! Jak to się skończyło?

Natalia Klimas jest w ciąży i chętnie opowiada fanom, co u niej słychać. Jednak ostatnio spotkała ją niemiła sytuacja na Poczcie Polskiej. Co się stało i jak zareagowała aktorka?

Ciężarna Natalia Klimas o niemiłym zdarzeniu na poczcie!

Natalia Klimas niedawno ogłosiła fanom, że wraz z mężem spodziewa się dziecka. Gwiazda chętnie opowiada internautom o swoim życiu za pośrednictwem Instagrama. Niedawno wyznała, jakie zdarzenie miało miejsce na poczcie! Podobna sytuacja dotyczy niejednej kobiety w ciąży…

– Stanęłam w bardzo długiej kolejce, po 10 minutach czekania i denerwowania się w końcu odważyłam się podejść do pań i zapytać, czy kobiecie w zaawansowanej ciąży przysługuje pierwszeństwo w kolejce. Na co ta pani, bardzo niesympatycznie burknęła „u nas tak nie ma”. No więc ja spuściłam głowę, wróciłam do kolejki. Spotkało mnie coś, co może spotkać wiele z Was. Dziewczyny w ciąży, dziewczyny, które kiedyś będą w ciąży, albo dziewczyny, które mają małe dzieci – relacjonowała gwiazda w mediach społecznościowych.

https://www.instagram.com/p/BxMURS8gUqf/

Będzie lepiej?

Post aktorki wywoła duże poruszenie w sieci. Wiele ciężarnych kobiet zmaga się z podobnym problemem. Młode mamy cieszą się, że wreszcie ktoś powiedział głośno na ten temat. Mają nadzieję, że personel oraz klienci nie będą już na nich patrzeć jak na raroga.

Okazuje się, że Poczta Polska napisała oświadczenie, w którym potwierdza, że kobiety w ciąży powinny być obsługiwane bez kolejki, a także przeprasza za niemiły incydent.

Informuję, że Poczta Polska posiada standard obsługi klientów, zgodnie z którym kobiety w ciąży powinny być obsługiwane poza kolejnością. Serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację Panią Natalię oraz wszystkie kobiety, które spotkały się z niewłaściwym traktowaniem w naszych placówkach. Obsługa kobiet ciężarnych czy osób z niepełnosprawnością ruchową to dla nas ważny temat, dlatego dołożymy wszelkich starań, aby  osoby te miały zagwarantowane pierwszeństwo obsługi – zarówno w zakresie przepisów, jak i praktyki- przekazała Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

https://www.instagram.com/p/Bw4zM7Rg0lT/

————————————————————————————

Źródło zdjęć: kadr z www.youtube.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ