Biedronka z nową odsłoną Gangu Słodziaków

Sieć dyskontów Biedronka w poniedziałek 26 sierpnia ruszy z drugą edycją akcji lojalnościowej pod nazwą Gang Słodziaków.

„Przygotuj się, bo coś Magicznego zbliża się do Biedronki!”

W miniony poniedziałek w gazetce promocyjnej Biedronki pojawiła się grafika z dziećmi bawiącymi się na podłodze w pokoju i hasłem „Przygotuj się, bo coś magicznego zbliża się do Biedronki”. Na stronie internetowej sieci dyskontów tą samą grafikę opatrzono hasłem „sprawdź”. Po jego kliknięciu następuje przekierowanie na stronę internetową slodziaki.pl na której umieszczono 15-sek. spot, którego bohaterami jest dwójka bawiących się dzieci. Na zdjęciu widać też fragment maskotki – pluszaka schowanego za drzwiami. 

Tegoroczny Gang stanowią duże Słodziaki: borsuk Bartek, nietoperz Nikodem, dzięcioł Dominik, sarenka Hania oraz mniejsze maskotki: lisek Lucuś, pszczółka Pola, nietoperz Nikoś, dzięciołek Dominiczek, sówka Zosia i zajączek.

By wziąć udział w akcji, trzeba na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Naklejki będzie można kolekcjonować do 17 listopada, a pluszaki i książkę odbierać do 1 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

https://www.instagram.com/p/Bm-7h8IHHE0/

Dużego Słodziaka będzie można otrzymać bezpłatnie za 60 naklejek. 40 naklejek będzie można wymienić na Słodziaka Juniora, albo po dopłacie 19,99 zł – na regularną maskotkę.

15 naklejek z kolei będzie uprawniać do odbioru książki „Gang Słodziaków”, która będzie też w regularnej sprzedaży za 9,99 zł.

W ramach ubiegłorocznej akcji „Gang Słodziaków” klienci sklepów Biedronka otrzymali ponad 6 mln maskotek i ponad 700 tys. książek.

Dwie edycje „Gangu Świeżaków” były hitem

Jesienią  2017 i 2016 roku w sklepach Biedronka zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w odsłonie akcji w 2017 roku klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. – 4,6 mln. W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świażaków.

Zobacz również:

Źródło: businessinsider / Fot. kadr z wideo

ZOSTAW ODPOWIEDŹ