Biedronka z nową odsłoną Gangu Słodziaków
Sieć dyskontów Biedronka w poniedziałek 26 sierpnia ruszy z drugą edycją akcji lojalnościowej pod nazwą Gang Słodziaków.
Tegoroczny Gang stanowią duże Słodziaki: borsuk Bartek, nietoperz Nikodem, dzięcioł Dominik, sarenka Hania oraz mniejsze maskotki: lisek Lucuś, pszczółka Pola, nietoperz Nikoś, dzięciołek Dominiczek, sówka Zosia i zajączek.
By wziąć udział w akcji, trzeba na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Naklejki będzie można kolekcjonować do 17 listopada, a pluszaki i książkę odbierać do 1 grudnia lub do wyczerpania zapasów.
https://www.instagram.com/p/Bm-7h8IHHE0/
Dużego Słodziaka będzie można otrzymać bezpłatnie za 60 naklejek. 40 naklejek będzie można wymienić na Słodziaka Juniora, albo po dopłacie 19,99 zł – na regularną maskotkę.
15 naklejek z kolei będzie uprawniać do odbioru książki „Gang Słodziaków”, która będzie też w regularnej sprzedaży za 9,99 zł.
W ramach ubiegłorocznej akcji „Gang Słodziaków” klienci sklepów Biedronka otrzymali ponad 6 mln maskotek i ponad 700 tys. książek.
Od poniedziałku w Biedrze będzie nowy #gangsłodziaków. Jeszcze nie ma ich fot, ale coś czuję, że wybiorę nietoperza Nikodema.
— ?? (@Wilczomleczny) August 21, 2019
Dwie edycje „Gangu Świeżaków” były hitem
Jesienią 2017 i 2016 roku w sklepach Biedronka zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w odsłonie akcji w 2017 roku klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. – 4,6 mln. W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świażaków.
Zobacz również:
Źródło: businessinsider / Fot. kadr z wideo