Azja Express: Wiemy, kto na pewno wystąpi w finale
Niepozorny kobiecy duet Agnieszki Włodarczyk i Marysi Konarowskiej z odcinka na odcinek radzi sobie coraz lepiej. Dziewczyny najlepiej wykonały też zadanie wymagającym siły fizycznej, dzięki czemu weszły do finału rozgrywek. Pozostałe pary będą jeszcze musiały powalczyć.
W programie zostały już tylko cztery pary: Michał Żurawski i Ludwik Borkowski, Pascal Brodnicki i Paweł Dobrzański, Iza Miko i Leszek Stanek oraz Agnieszka Włodarczyk i Maria Konarowska. W ostatnim odcinku nikt nie opuścił programu, ale pary walczyły o immunitet, który zapewnia obecność w finale wyścigu.
Pascal Brodnicki i Michał Żurawski, którzy ostatnio współpracowali, by pozbyć się z programu Kaczoruk, tym razem zwrócili się przeciwko sobie.
– Fajnie jest patrzeć na kolesia, który ma 40 lat, a zachowuje się jak 5-latek – kpił z Pascala Michał i dodał – Między Pascalem a mną wyczuwam już napięcie.
Pascal natomiast zwrócił Michałowi uwagę, że zachowuje się, jak baba z okresem. Do wymiany zdań między zawodnikami doszło podczas walki o amulet. Konkurencja polegała na rozwożeniu po wsi ceramicznych garnków. Choć zadanie wydawało się dość proste, wywołało wiele emocji. Ostatecznie amulet wygrał Pascal i Paweł.
Michał i Ludwik musieli uporać się z dodatkowym utrudnieniem. Kolejny etap wyścigu musieli przebyć połączeni pasem.
Kolejna konkurencja polegała na rozwożeniu łódkami paczek do mieszkańców wioski na wodzie, a w ostatnim zadaniu zawodnicy musieli przetransportować z fabryki jak największy kawałek lodu.
Agnieszka i Marysia okazały się bezkonkurencyjne, bo większość zadania wykonali za nie tubylcy.
– To raj dla kobiet. Tu są sami dżentelmeni, oni tak się cieszą, że mogą nam pomóc! – cieszyły się dziewczyny, które nie musiały zaprzątać sobie głowy transportowaniem ciężkiego lodu – Myślę, że może to być frustrujące, że dwie wymalowane cizie wygrywają konkurencję – podsumowała swoje zwycięstwo Konarowska.
Tym samym dziewczyny zagwarantowały sobie miejsce w finale.
____________
Zapraszamy również do polubienia naszego profilu na Facebooku oraz zapoznania się z ofertą naszego sklepu internetowego.