Arkadius „nie żyje”!
„Arkadius nie żyje” – materiały prasowe o takim tytule trafiły do skrzynek dziennikarzy. Dotyczy to znanego i cenionego przed laty projektanta, Arkadiusza Weremczuka, który jakiś czas temu całkowicie zniknął z show-biznesu. Jednak ten chwytliwy tytuł mówi tylko o „śmierci” poprzedniej marki projektanta. Teraz, powraca z nową!
Arkadiusz Weremczuk to jeden z najbardziej kontrowersyjnych, ale też i najbardziej utalentowanych polskich projektantów. Karierę zrobił nie tylko w naszym kraju, ale również za oceanem. Kilka lat temu całkowicie wycofał się z show-biznesu. Teraz jednak powraca z nową marką. Właśnie z tej okazji projektant postanowił „pogrzebać” starą! Z informacji prasowej dowiadujemy się:
„Arkadiusz Waremczuk powraca do mody. Ale żeby powrócić – musi pozbyć się swojej największej konkurencji – samego siebie. Zabija więc Arkadiusa i wystawia mu nekrolog w postaci „żałobnej” kolekcji, żegnając swoje dawne życie” – czytamy.
Faktycznie, kolekcja Arkadiusza to bluzy, t-shirty i legginsy z nadrukowanymi nekrologami projektanta – takimi samymi, jakie pojawiają się w gazetach codziennych. Jedyne kolory to czerń, szarość i biel.
Jak donosi informacja, Arkadiusz Weremczuk powraca z nową marką, nazwaną P-iFashion, co ma oznaczać Politically Incorrect Fashion. Zaś sam projektant chce nazywać się AFKAA – Artist Formaly Known As Arkadius.
Projektant nie raz udowadniał, że jest interesującą i nieprzeciętną postacią. Tym razem kontrowersja przy rebrandingu również mu się udała!
Waremczuk przy pracy nad swoją nową marką chce skupić się na niezwykle modnym obecnie motywie „street wear”, a jego kolekcja będzie dostępna wyłącznie online.
Myślicie, że uda się powrócić projektantowi w wielkim stylu?
Joanna Łuszczykiewicz