10 sposobów na zołzę w pracy

Każdy z nas ma w pracy osobę, z którą ma nie najlepsze relacje, bo jest zwyczajnie zołzą. Jak sobie z tym poradzić? Czy zołza na zawsze pozostanie zołzą? Tego dowiecie się z książki „10 sposobów na zołzę w pracy”.

Źródło: materiały prasowe

Koleżanka wypuściła plotkę na Twój temat? A może obgadała Cię za plecami? Nie martw się! W środowisku kobiet takie sytuacje zdarzają się i trzeba nauczyć się z nimi żyć lub je likwidować. Właśnie po to powstała książka „10 sposobów na zołzę w pracy”.

Katherine Crowley oraz Kathi Elster postanowiły wyjść naprzeciw wszystkim, którzy chcą trochę dowiedzieć się o procesie komunikacji i damskiej współpracy. Ten poradnik to zbiór cennych uwag i porad. Autorki podzieliły zołzy na kilka grup pod względem sposobów działania i broni, jaką „atakują”. Następnie każda z tych grup zostaje dokładnie przeanalizowana i prześwietlona. Autorki radzą, jak postępować z daną grupą zołz tak, aby zachować spokój i dbać o własne potrzeby.

To doskonała książka dla kobiet, które chcą poprawić swoje relacje zawodowe, nauczyć się asertywności, posiąść umiejętność rozwiązywania konfliktów i skutecznego porozumiewania się. Dzięki tej lekturze można zdobyć wiedzę na temat tego, co zrobić, gdy na nasz temat pojawią się plotki albo zacznie panować niezdrowa rywalizacja. Niestety kontakty zawodowe kobiet są bardzo emocjonalne, a autorki świetnie pokazują, że jest na to sposób.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ