Złote Spinacze 2019 rozdane: jak wyglądają wyniki?

Big Picture – najlepszą agencją, do tego trzeci raz z rzędu, a Piotr Czarnowski z tytułem Gwiazdy PR!

To była już siedemnasta edycja konkursu Złote Spinacze, który został zorganizowany przez Związek Firm Public Relations. W konkursie jury  przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrne i 29 Brązowych Spinaczy – w 31 kategoriach. Już po raz trzeci z rzędu Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”, otrzymała agencja Big Picture. Gwiazdą PR – szczególnie zasłużoną w branży, został Piotr Czarnowski – założyciel oraz prezes First PR. Portal Wirtualnemedia.pl był partnerem medialnym całego wydarzenia. W głównych, jak i sektorowych kategoriach Jurorzy mogli przyznać Złote, Srebrne, jak i Brązowe Spinacze. W kategoriach specjalnych, jedynie Złote. Tego roku Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec, przewodniczyła 80-osobowemu Jury. W ramach Złotych Spinaczy, przyznana została także Nagroda Publiczności – już po raz trzeci. Zwycięski projekt był wyłoniony przez głosowania internautów. Nagrodzony został OLX, oraz agencja 180heartbeats + Jung v Matt, ze swoim projektem: A co gdyby?

„OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci. Tytanowy Spinacz dla Big Picture, Piotr Czarnowski Gwiazdą PR Na podstawie przygotowanego przez ZFPR rankingu firm nagrodzonych w tej edycji konkursu, przyznano Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” – po raz trzeci z rzędu powędrował do agencji Big Picture. Na drugim miejscu był Santander Bank Polska, na trzecim agencja MSL. Po raz trzeci zarząd ZFPR przyznał nagrodę dla osoby szczególnie zasłużonej w branży – Gwiazdę PR. W tym roku wyróżniony został Piotr Czarnowski – prezes i założyciel pierwszej w Polsce firmy zajmującej się public relations (First Public Relations). Podczas Gali przyznana została także nagroda redakcji rp.pl, którą otrzymała agencja Be Communications oraz Roche Polska za projekt Osoby z SM mówią: Nauka Ratuje Życie! Łącznie jury pod przewodnictwem Magdaleny Brzezińskiej z Grupy Żywiec przyznało 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w 31 kategoriach konkursowych. Jedenaście statuetek, najwięcej w konkursie, trafiło do agencji Big Picture. Sześć Spinaczy otrzymała agencja MSL. Złote Spinacze organizuje Związek Firm Public Relations. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.”

Jak prezentują się całościowe wyniki konkursu Złote Spinacze 2019? Następująco:

– pełna lista Kategorie główne PR korporacyjny:

SREBRO: Rebranding Santander Bank Polska / Santander Bank Polska SREBRO: Demokratyzacja BIO / Carrefour Polska

BRĄZ: Elektromobilność na polskim niebie / Partner of Promotion, Fortum PR produktu

ZŁOTO: Trwa sezon hejterów. Żyj rześko / #iloveyouhater / Big Picture, Coca-Cola Poland

SREBRO: P@ssWord – pierwszy escape room Microsoft / d*fusion communication, Microsoft Polska, Dom Zagadek

BRĄZ: Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, vintom.          Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa

ZŁOTO Przejęcie wydzielonej części DBP przez Santander Bank Polska / Santander Bank Polska

BRĄZ Ekipa Orange / Leo Burnett BRĄZ #SolidarityInTruth / #PrawdaIPojednanie / Projekt: Polska i Wolne Sądy, Big Picture, DDB, Corporate Profiles Consulting Advocacy i Public Affairs

SREBRO #SolidarityInTruth / #PrawdaIPojednanie / Projekt: Polska i Wolne Sądy, Big Picture, DDB, Corporate Profiles Consulting

SREBRO Skąd wziąć 14 milionów? Dziewczyny lobbują dla hospicjum / Maja Michalak, Marta Mariańska, Stowarzyszenie Hospicjum Łódzkie

SREBRO Kampania Równe Zasady na Rynku Taxi / Grayling Poland, FREE NOW

BRĄZ Tak dla 5G – fakty kontra fake newsy / Lighthouse, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji Kampania społeczna

SREBRO A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci / OLX, 180heartbeats + Jung v Matt SREBRO Jestem zagrożonym gatunkiem – kampania WWF podczas COP24 / Imago Public Relations, Agencja 2012 BRĄZ #CośDoNichMam / Big Picture, Rak’n’roll, DDB, AVON

BRĄZ „Jeden dzień – wart całe życie” / Havas PR Warsaw, Fundacja Zobacz…JESTEM, Havas Media, Havas Warsaw Komunikacja wewnętrzna

ZŁOTO Odkrywcy Jakości McDonald’s / 24/7Communication, McDonald’s Polska

SREBRO Dzień Doceniania w McDonald’s / MJCC, McDonald’s Polska BRĄZ Stranger e-learnings – thriller językowy ? / MOSQI.TO, ING BANK ŚLĄSKI Event komercyjny

BRĄZ Event Creators by Nite / LABCON, adidas    

BRĄZ (Z)badaj się… czyli, przychodzi baba do lekarza! / Gedeon Richter Polska, First Aid Communication Event społeczny

ZŁOTO #GdzieJestAndrzej? ITAKA na Pol’and’rock / Horeca Group

SREBRO Czyste Tatry ekoMałopolska / Stowarzyszenie „Czysta Polska”, Tatrzański Park Narodowy, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Jan Niezbędny, GetHero

SREBRO #SolidarityInTruth / #PrawdaIPojednanie / Projekt: Polska i Wolne Sądy, Big Picture, DDB, Corporate Profiles Consulting Launch produktu, usługi lub firmy

SREBRO #CośDoNichMam / Big Picture, Rak’n’roll, DDB, AVON BRĄZ Kampania wspierająca premierę serialu HBO Ślepnąc od świateł / HBO Polska

BRĄZ Pod Ciśnieniem. Pierwszy pop-up biurowy we Wrocławiu. / CTL Media PR&Marketing, OKRE Development, FNCH DESIGN GROUP Sustainability i CSR Communications

ZŁOTO Osoby z SM mówią: Nauka Ratuje Życie! / Be Communications, Roche Polska

BRĄZ Jutro Bez Smogu – Drugie życie starych pieców / MSL, ArcelorMittal Poland PR miejsca, miasta lub regionu

SREBRO CZŁOWIEK Z MANUFAKTURY – pierwsza na świecie opera o mieście / 3PR Consulting, Manufaktura

SREBRO „Podlaskie. Zasil się naturą” – kampania regionu / White Bits BRĄZ Opowiadamy Polskę światu / MSL Social media

ZŁOTO A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci / OLX, 180heartbeats + Jung v Matt SREBRO Ekipa Orange / Leo Burnett

SREBRO Trwa sezon hejterów. Żyj rześko / #iloveyouhater / Big Picture, Coca-Cola Poland Business-to-Business PR

SREBRO Działania PR dla kampanii „Dobry głos dla firm” / 24/7Communication, ING Bank Śląski

SREBRO Pies na służbie / Testa Communications SREBRO #GotowiNaZmiany / Sage, Monday Public Relations     Media Relations

ZŁOTO Jak zgarnąć 87 milionów? Data-driven PR Pracuj.pl / Linkleaders, Grupa Pracuj

SREBRO Aktywne Szkoły Multisport / Benefit Systems, Fundacja V4Sport     BRĄZ List do Opiekuna / MSL, Nutricia Medyczna Employer Branding ZŁOTO McDonald’s ceni dojrzałość / MJCC, McDonald’s Polska

SREBRO Here you’ll create – uwierz w rozwój 3M GSC / Komunikacja Plus, 3M Global Service Center Poland we Wrocławiu BRĄZ Kierunek Toyota / 24/7Communication Content marketing-branded content

ZŁOTO TransferGo: Generacja Euro / Hill+Knowlton Strategies Poland, TransferGo

SREBRO „Jak TO Robić?” / Abstra, Reckitt Benckiser

SREBRO Strefa Designu Uniwersytetu SWPS / Uniwersytet SWPS BRĄZ #BiegunK, czyli jak mówić o biegunce?! / 38 Content Communication Custom Publishing

ZŁOTO „Turn Your Public On”: dzielenie się wiedzą działa! / Publicon SREBRO Przewodnik społeczności Facebooka po Krakowie/ Hill+Knowlton Strategies Poland, Facebook

BRĄZ Opowiadamy Polskę światu/ MSL Kategorie sektorowe Technologia, IT, telekomunikacja

SREBRO Tak dla 5G – fakty kontra fake newsy / Lighthouse, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

SREBRO P@ssWord – pierwszy escape room Microsoft / d*fusion communication, Microsoft Polska, Dom Zagadek

BRĄZ Kampania „Capgemini. Love your career. Ace your career”. / Capgemini Polska, Agencja Preria Finanse

ZŁOTO Rebranding Santander Bank Polska / Santander Bank Polska SREBRO Przejęcie wydzielonej części DBP przez Santander Bank Polska / Santander Bank Polska SREBRO Stranger e-learnings – thriller językowy ? / MOSQI.TO, ING BANK ŚLĄSKI Uroda, higiena i wellness

SREBRO CZAS NA WZROK 40+ / Marketing & Communications Consultants, Grupa Essilor Polska

BRĄZ #Iwillnotbedeleted – Rimmel London mówi #stopbeautyhejt! / LoveBrands Relations, Coty Eastern Europe (Rimmel London) Sektor spożywczy

ZŁOTO Trwa sezon hejterów. Żyj rześko / #iloveyouhater / Big Picture, Coca-Cola Poland

SREBRO Love Over Hate / Hill+Knowlton Strategies Poland, Wyborowa – Pernod Ricard, IQ Marketing

BRĄZ POKOCHAJ OLEJ RZEPAKOWY / Marketing & Communications Consultants

BRĄZ McDonald’s ceni dojrzałość / MJCC, McDonald’s Polska Kultura i media ZŁOTO CZŁOWIEK Z MANUFAKTURY – pierwsza na świecie opera o mieście / 3PR Consulting, Manufaktura

SREBRO KUKBUK Poleca: odkrywamy dobra lokalne / Ring PR, Wydawnictwo KUKBUK

BRĄZ Dynastie – Wiele nas łączy / Flywheel PR, BBC Studios Medycyna i zdrowie

ZŁOTO #CośDoNichMam / Big Picture, Rak’n’roll, DDB, AVON SREBRO List do Opiekuna / MSL, Nutricia Medyczna

BRĄZ Osoby z SM mówią: Nauka Ratuje Życie! / Be Communications, Roche Polska Sport

BRĄZ MultiSport Index 2019 / Benefit Systems, Kantar Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

SREBRO Pod Ciśnieniem. Pierwszy pop-up biurowy we Wrocławiu. / CTL Media PR&Marketing, OKRE Development, FNCH DESIGN GROUP

BRĄZ Mieszkania przyszłości: pozycjonowanie marki dewelopera / Publicon, Archicom Przemysł i infrastruktura

ZŁOTO Jutro Bez Smogu – Drugie życie starych pieców / MSL, ArcelorMittal Poland

BRĄZ XEOS, czyli od kryzysu do lovebrandu / Publicon, XEOS BRĄZ Elektromobilność na polskim niebie / Partner of Promotion, Fortum Motoryzacja i transport

ZŁOTO Wypożyczalnia choinek Volvo / Cohn & Wolfe

BRĄZ Lokomotywa kontra samochód / Partner of Promotion, PKP Polskie Linie Kolejowe NGO i sektor publiczny

ZŁOTO „Jeden dzień – wart całe życie” / Havas PR Warsaw, Fundacja Zobacz…JESTEM, Havas Media, Havas Warsaw

SREBRO Jestem zagrożonym gatunkiem – kampania WWF podczas COP24 / Imago Public Relations, Agencja 2012 Kategorie specjalne Kreatywność ZŁOTO Jestem zagrożonym gatunkiem – kampania WWF podczas COP24 / Imago Public Relations,  Agencja 2012 Efektywność

ZŁOTO #CośDoNichMam / Big Picture, Rak’n’roll, DDB, AVON Research&Insight

ZŁOTO Raport „Klimat ryzyka” i kampania #niezaklinaj / Polska Izba Ubezpieczeń, OneMulti, Deloitte Polska, Hi.agencja

 

Źródło i Foto: https://www.wirtualnemedia.pl

Zobacz także:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ