Polacy czekający nocą pod IKEA. Po co? Na kolekcję Virgila Abloha

Premiera IKEA MARKERAD zainteresowała tłumy – głównie fanów Virgila Abloha. Którzy przybyli do sklepu w Jankach.
 

IKEA MARKERAD, to kolekcja IKEI oraz Virgila Abloha – cołowego projektanta, który łączy street wear oraz high fashion (Nike, Off-White, Louis Vuitton). Ostatnio kolekcja była naprawdę gorącym tematem w środowisku designu oraz mody.

IKEA MARKERAD łączy klasyczny minimalizm z charakterystyczną twórczością Virgila Abloh’a. Ikoniczne cudzysłowy są humorystycznym oraz ironicznym elementem kolekcji. Kolekcja to 15 produktów. Powstały one z myślą o milenialsach, urządzających swoje (prawdopodobnie) pierwsze mieszkanie. W kolekcji znajdziemy meble – łóżko, stół, krzesło. Jak i inne przedmioty, przydatne w domu – skrzynka z narzędziami, tekstylia czy zegar. Niektóre z przedmiotów są wielofunkcyjne.

Cała noc pod IKEA:

Premiera IKEA MARKERAD w niektórych krajach miała miejsce 1 listopada. W Polsce jednak, przez święto Wszystkich Świętych premiera w sklepie IKEA Janki miała miejsce 5 listopada – również tego dnia ruszyła sprzedaż online. Zainteresowanie przeszło najśmielsze oczekiwania. Niektórzy czekali całą noc pod sklepem. Rano IKEA przyjęła prawdziwe tłumy. Co przyciągnęło ludzi? Zapewne renoma Virgila Abloha, jak i ceny. A należy wspomnieć, że były one całkiem przystępne! Dla przykładu, krzynka była do nabycia już za 49,99 złotych. Zegar z kolei kosztował 99,99 złotych. Dywan-paragon to koszt 299 złotych, leżanka – 799 złotych. Trzeba przyznać, że to niezłe ceny, jak na takie kolabo. Jak zawsze jednak, niektórzy nabyli przedmioty od popularnego projektanta, by potem sprzedać je z większym zyskiem. A jak to zazwyczaj bywa, na limitowanej kolekcji można sporo zarobić – na dywanie „WET GRASS” można zyskać nawet 400 złotych. Ja osobiście będę się cieszyła dwiema rzeczami z kolekcji!

Foto: Noizz.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ