Kamila Szczawińska wspiera ważną akcję! O co chodzi?

Kamila Szczawińska dołączyła do akcji „Jem drugie śniadanie”.Wspólnie z Anną Wyszkoni, Dorotą Chotecką, Katarzyną Glinką i Andrzejem Krzywym, dotychczasowymi ambasadorami, będzie namawiać Polaków do zabierania z domu drugiego śniadania. 

Źródło: materiały prasowe

Na początku 2015 roku ruszyła ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna „Jem Drugie Śniadanie”, która edukując jednocześnie wspiera program dożywiania w Polsce „Pajacyk”. Za cel organizatorzy postawili sobie wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania. Zaangażowane w akcję gwiazdy zgodnie przyznają jest to dla nich ważny posiłek, który codziennie zabierają ze sobą do pracy, a także pilnują, by ich dzieci regularnie go spożywały.

Kamila Szczawińska jako modelka i mama bardzo dba o to, co je i kiedy. Przestrzega również pewnych reguł. Taką zasadą jest m.in. regularność spożywania posiłków.

Inicjatywę „Jem Drugie Śniadanie” wspierają również takie gwiazdy jak: Anna Wyszkoni, Dorota Chotecka i Andrzej Krzywy, którzy we wrześniu ubiegłego roku w ramach Ogólnopolskiego Dnia Drugiego Śniadania dzielili się ideą kampanii w mediach, a także rozdali około pięćset własnoręcznie zrobionych kanapek na ulicach Warszawy.

Namawiając do regularnych posiłków organizatorzy kampanii „Jem Drugie Śniadanie” pamiętają o tych, którzy na posiłki pozwolić sobie nie mogą. Dzięki wspólnej inicjatywie z programem dożywiania w Polsce „Pajacyk”, który stał się partnerem społecznym akcji, we wrześniu 2015 r., wydano 15 600 tys. ciepłych posiłków w szkołach na terenie całej Polski.

Pomaganie dzieciom z najuboższych rodzin, tym które nie mogą liczyć na domowe drugie śniadanie, jest naszym obowiązkiem. Realna pomoc, jaką niesie kampania a także jej idea, były powodem, dla którego zdecydowałem się wesprzeć „Jem Drugie Śniadanie” w kolejnej edycji.– powiedział Andrzej Krzywy podczas konferencji inaugurującej tegoroczną odsłonę JDŚ.

Regularne spożywanie drugiego śniadania, a także zwracanie uwagi na to, co konkretnie wchodzi w jego skład, sprzyja dobrej kondycji psychicznej i fizycznej, zapobiega otyłości. Kampania „Jem Drugie Śniadanie” promuje również ideę noszenia ze sobą pojemników z drugim śniadaniem.

Przykład idzie z góry. Dlatego w tegorocznej edycji chcemy dotrzeć z naszym przekazem do rodziców, bo to oni odpowiedzialni są za to, co jedzą ich dzieci. Sama angażuję się w projekty organizowane w szkole mojej córki i wiem, że dzieciaki chętnie chłoną wiedzę dotyczącą zdrowego odżywiania. Raz, po takim spotkaniu usłyszałam od własnego dziecka, że nie powinnam jeść owoców wieczorem, bo zawierają cukier. – opowiedziała podczas konferencji Dorota Chotecka, świadoma mama zaangażowana w akcję „Jem Drugie Śniadanie”.

______________________________________________

Zapraszamy również do polubienia naszego profilu na Facebooku oraz zapoznania się z ofertą naszegosklepu internetowego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ