GWIAZDY APELUJĄ: UPRAWIAJ SEKS I RATUJ ŻYCIE

Kampania marki Durex, która łączy siły z organizacją (RED)®, żeby wesprzeć jej program na rzecz eliminacji AIDS, zachęca do tego, by “uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Z okazji nadchodzącego Światowego Dnia Walki z AIDS w polskiej odsłonie globalnej kampanii wzięli udział influcencerzy Karolina Gilon i Jakob Kosel.

Jakob Kosel i Karolina Gilon są polskimi ambasadorami międzynarodowej akcji. Oboje nie omieszkali pochwalić się tym faktem na Instagramie.

 “Uprawiaj seks i ratuj życie! Z dumą popieram odpowiedzialny sex! Kampania pomaga młodym kobietom w Południowej Afryce, zapewniając dostęp do edukacji i do usług medycznych, by walczyć z problemem AIDS. Dbajmy razem o bezpieczeństwo swoje, bliskich i innych: tu w Polsce, w Afryce i na całym świecie. Małymi krokami możemy coś zrobić” – napisał na swoim instagramowym profilu Jakob Kosel. 

“Na świecie żyje 37 milionów osób zarażonych wirusem HIV. Statystycznie 69% ludzi na świecie co tydzień uprawia seks. Dzięki nowej, przełomowej kooperacji (DUREX)RED mamy szanse na pomoc jednym (potencjalnym nosicielom) i ochronę  drugich (osób zdrowych i często nieświadomych problemu). Liczymy na znaczącą poprawę losu młodych kobiet, zwłaszcza w Południowej Afryce, gdzie ten problem jest szczególnie widoczny” wyjaśnia Justyna Dadał, Senior Brand Manager marki Durex.

Kampania społeczna Have Sex and Save Lives

Od 5 listopada konsumenci na całym świecie mogą kupić specjalne prezerwatywy (DUREX)RED. Zyski ze ich sprzedaży zostaną przekazane bezpośrednio na poczet jednego z programów w Południowej Afryce, gdzie żyje obecnie 7,1 miliona osób zakażonych wirusem HIV lub chorych na AIDS. Chodzi o „Zatrzymać dziewczynki w szkole” (Keeping Girls in School).

Całą akcję wspierają między innymi szwedzka piosenkarka Zara Larsson, brytyjski aktor Thandi Newton, gwiazda Broadwayu Javier Muñoz, komik, piosenkarz i aktor Phoebe Robinson, influencer i aktywista Tyler Oakley, piosenkarz, raper i aktor Jacob Lattimore oraz aktor Christian Navarro. Wszyscy występują w krótkim, prowokującym filmie, który zachęca widzów do tego, by okazali swoje wsparcie, używając w sieci hasztaga #HaveSexSaveLives.

Karolina Gilon o akcji: “Możemy włączyć się do akcji na rzecz walki z AIDS, pomagając dziewczynom z Południowej Afryki, które naprawdę tej pomocy potrzebują. Co dwie minuty jakiś nastolatek gdzieś na świecie zostaje zakażony wirusem HIV. Dlatego jest to niezwykle ważne, by moje pokolenie przemówiło, zachęcając innych do tego, aby temu zapobiec. Po raz pierwszy w historii możesz dosłownie ‘uprawiać seks i ratować życie’. To niezwykle budujące, że wszyscy możemy chronić samych siebie uprawiając bezpieczny seks”.

Durex dołącza do grupy najbardziej znaczących światowych marek, które odkąd w 2006 roku Bono i Bobby Shriver założyli organizację, połączyły już siły z (RED)® i tworzą wspólnie specjalne edycje produktów. Do dzisiaj (RED)® zdążyła już wygenerować ponad 500 milionów dolarów dla Globalnego Funduszu na rzecz Walki z AIDS, z czego 100% darowanych środków trafia do puli programów, aby ci najbardziej potrzebujący mogli skorzystać z pomocy.  

Globalny Fundusz zapewnia, że z pomocy (RED)® skorzystało już ponad 110 milionów osób – w formie prewencji, leczenia, doradztwa, testów na HIV czy usług opieki.

fot. kadr z wideo

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

1806 More posts in Gwiazdy category
Recommended for you
Ania Lewandowska zaprojektowała bluzę!
Ania Lewandowska zaprojektowała wyjątkową bluzę z przesłaniem! Ile kosztuje?

Ania Lewandowska zaprojektowała wyjątkową bluzę dla swoich fanek. Dochód z jej sprzedaży zostanie przekazany na...