„Dojrzała” kampania Dolce&Gabbana

Domenico Dolce i Stefano Gabbana nie przestają zaskakiwać! Od jakiegoś czasu w swoich sesjach stawiają na dojrzałość i doświadczenie, które wypierają młodość. Zobaczcie najnowszą sesję legendarnego już duetu!

 

{youtube}6G9fpTZfKYQ|600|450|0{/youtube}

Panowie już jakiś czas temu zaczęli do sesji zatrudniać dojrzałe modelki jak na przykład 44-letnia Claudia Schiffer, która była gwiazdą ostatniej kampanii. Teraz, projektanci postawili na sędziwe kobiety o naturalnym wyglądzie.

W najnowszej sesji królują bardzo dojrzałe Panie, które mimo wieku, zachwycają! Kampania promująca kolekcję na lato 2015 jest inspirowana wpływem Hiszpanii na kulturę włoskiej Sycylii. Oprócz starszych pań ubranych w czarne kreacje i spektakularne złoto-czerwone dodatki, pojawiły się także tancerki flamenco i toreadorzy.

Sesja jest bardzo naturalna, a tym samym piękna. Kobiety w starszym wieku nie są wyretuszowane i wyraźnie możemy zobaczyć ich zmarszczki oraz inne niedoskonałości spowodowane wiekiem. Zdjęcie trzech pań pojawiło się na oficlanym koncie projektantów i zostało podpisane: „Śmiech kobiety w każdym wieku jest synonimem piękna”. My jesteśmy zachwyceni takim przekazem!

Joanna Łuszczykiewicz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ