ładocha

Blogerka Daria Ładocha w reklamie Lidla. Wygryzła Wellman?

Za udział w reklamach Lidla Dorota Wellman, Pascal Brodnicki i Karol Okrasa zarobili po milion złotych na głowę. Miejsce dziennikarki wkrótce zająć ma Daria Ładocha, blogerka, która wystąpiła niedawno w programie „Agent Gwiazdy”.

Ładocha zastąpiła Wellman

34-letnia Ładocha uważa się za „trenerkę kulinarną” specjalizującą się w kuchni tajskiej. Blogerka od kilku lat prowadzi kącik kulinarny w „Dzień Dobry TVN”, a w międzyczasie wydała już trzy książki kulinarne. Niedawno Blogerka przyjęła zaproszenie TVN do udziału w programie „Agent Gwiazdy”, a teraz wraz z Karolem Okrasą, wystąpi w kampanii reklamowej Lidla.

Choć reklamy z udziałem Wellman cieszyły się dużą popularnością, sieć supermarketów spożywczy postanowiła promować nowe twarze.

Nowoczesne podejście do gotowania

Ładocha i Okrasa będą prezentować i porównywać swoje dania. W kampanii pod tytułem „Tradycyjnie czy Nowocześnie”, Ładocha będzie reprezentować nowoczesne podejście do gotowania. Blogerka będzie też reklamować produkty „bio” i „eko”.

– Lidl jest dla wszystkich. Założenie mamy takie, żeby każdy klient mógł o nas zrobić komplementarne zakupy. Oczywiście Daria jest odpowiedzią na te najnowsze trendy, które bombardują nas z każdej strony. Zewsząd słyszymy o produktach bez glutenu i bez laktozy czy o żywności bio i eko. Chodzi o to, żeby pomóc klientom odnaleźć się w tej dynamicznie zmieniającej się kuchni. Z drugiej strony nadal mamy w swoich szeregach Karola, dla tych, który lubią polską, tradycyjną kuchnię – mówiła w rozmowie z Faktem manager Lidl Polska Aleksandra Robaszkiewicz.

Fot. Instagram darialadocha

ZOSTAW ODPOWIEDŹ