17-latek twarzą marki kosmetyków

James Charles od roku publikował na Instagramie zdjęcia swojego makijażu i w końcu właściwe osoby zwróciły na niego uwagę. Znana marka kosmetyków „CoverGirl” zaproponowała 17-latkowi, by został twarzą ich marki. 

chlopak twarza marki kosemtykow profKonto na Instagramie miało być tylko eksperymentem, w którym chłopak chwalił się swoimi umiejętnościami i chciał zdobyć klientki. Pasja, która miała pozwolić dorobić mu do kieszonkowego, okazała się szansą na ogólnoświatową karierę.

Nastoletni makijażysta ma ponad 400 tysięcy fanów i właśnie stał się pierwszym mężczyzną na świecie promującym kolorową linię kosmetyków „CoverGirl”.

– Mam nadzieję, że jako pierwszy mężczyzna „CoverGirl” będę w stanie zainspirować innych i dać im odwagę, aby zaczęli się malować! Hej, jeśli przypadkowy 17-latek to umie, tym bardziej ty to potrafisz! – powiedział chłopak w wywiadzie dla „Buzzfeed”.

Wybór Jamesa do promowania marki nie zależał jedynie od jego umiejętności, wiary we własną osobowość.

– Wszyscy nasi ambasadorowie to wzory do naśladowania. Przełamują schematy, stanowczo stojąc za tym, w co wierzą i redefiniując pojęcie piękna. James Charles nie jest tu wyjątkiem. Rok temu odważnie zdecydował się pokazać światu przez swój Instagram kreatywne makijaże. Stał się inspiracją dla każdego, kto być może bał się zrobić podobnie – oświadczył rzecznik „CoverGirl”.

Warto przypomnieć, że były uczestnik Top Model, Jakub Król, założył na YouTube kanał z instruktarzami robienia makijażu dla chłopaków. Niestety w Polsce spotkał się głównie z krytyką, a nawet pogróżkami.

_________                                                  

Zapraszamy również do polubienia naszego profilu na Facebooku oraz zapoznania się z ofertą naszego sklepu internetowego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ