Bielizna unisex z Azji

Homme Mystere – japoński producent bielizny dla mężczyzn postanowił zorganizować bardzo nietypową akcję promocyjną swoich produktów. W sieci pojawiły się zdjęcia panów przebranych w biustonosze i figi. Widok to dosyć nietypowy, ale prawdziwy. Co mieli na myśli twórcy reklamy?

[moduleplant id=”1060″ fwg_projects_id=”97″ mod_showtitle=”0″ ]  

Kampania reklamowa, przedstawiająca nietypowo ubranych mężczyzn nie jest żartem. Na stronie sklepu Homme Mystere możemy znaleźć damską bieliznę przeznaczoną dla panów. Kolorowe halki, staniki o różnych wzorach i w różnych kolorach, to wszystko znajduje w dziale męskim. Firma tłumaczy, że na taką bieliznę jest teraz popyt, wśród płci brzydszej. Panowie również chcą czuć się dobrze w swojej bieliźnie, wyglądając przy tym równie dobrze jak kobiety, dla których wybór asortymentu jest większy. Co najciekawsze, potrzebę posiadania takich produktów deklaruje około 40% mężczyzn w Azji, Ameryce Północnej i Europie.

 

Ada Koperwas

ZOSTAW ODPOWIEDŹ