Awaria aplikacji Tesli w USA. Kierowcy zostali uwięzieni w samochodach
Setki kierowców Tesli w Stanach Zjednoczonych zostało przedwczoraj uwięzionych w swoich samochodach. Użytkownicy natychmiast zaczęli informować o nietypowym zdarzeniu na Twitterze. Okazuje się, że zawiodła aplikacja Tesli. Prawdopodobnie przestała działać z powodu aktualizacji.
Niektórzy użytkownicy Tesli w Stanach Zjednoczonych, uwięzieni w swoich samochodach, zaczęli informować o problemie na Twitterze, kiedy okazało się, że kontakt z pomocą techniczną Tesli jest utrudniony. Według serwisu DownDetector, pierwsze sygnały o problemach pojawiły się o 2-3 nad ranem czasu miejscowego.
https://twitter.com/melissachanhk/status/1168674782864297985?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1168674782864297985&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.tabletowo.pl%2Fwlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji%2F
Chociaż aplikacja Tesli może przydać się do otworzenia samochodu, nadal można użyć w tym celu karty-klucza. Da się to zrobić również z poziomu aplikacji będąc offline. W czym więc problem? Ci właściciele Tesli, którzy nie mieli w zwyczaju nosić przy sobie karty, „przyłapani” przez awarię, gdy byli wylogowani z aplikacji, stracili szansę na odblokowanie auta. Jeśli dodatkowo przebywali wtedy w środku, to nie mieli możliwości otworzenia drzwi.
https://twitter.com/_karthik1107/status/1168723903029530624?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1168723903029530624&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.tabletowo.pl%2Fwlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji%2F
Brak komentarza od „Tesli”
Awaria, związana zapewne z okresową aktualizacją na serwerach Tesli, nie trwała zbyt długo, ale niektórzy użytkownicy elektrycznych wozów musieli poczekać aż 3,5 godziny zanim aplikacja producenta znów zaczęła działać. Inni – noszący przy sobie kartę-klucz, poradzili sobie z problemem „po staremu”. Tesla nie odpowiedziała na prośby skomentowania sprawy.
Hey @Tesla. I love my new Model 3… but now the app won’t refresh, won’t let me sign in, and says I have no vehicle. I’ve been on hold for tech support for an hour. Is my new car a red brick already?
— Ethlie Ann Vare (@ethlie) September 3, 2019
W ubiegłym roku miał miejsce podobny incydent, kiedy podczas jednej z przerw konserwacyjnych, niektórzy użytkownicy Tesli stracili na jakiś czas możliwość otworzenia samochodu z poziomu aplikacji.
Ok again, now the app is back up for many of us. Again you can’t get into the car without the app, key card, the fob or Tesla opening for you (I believe). Those who didn’t have a key card were stuck and Tesla told me they couldn’t remote open it for people. Feel free to ask Tesla
— Ana Grace (@anagrace) September 3, 2019
Zobacz również:
Źródło: Donald.pl / Fot. twitter