W H&M za towar będzie można zapłacić dopiero po 2 tygodniach
Sieć sklepów odzieżowych H&M wprowadza w swoich sklepach stacjonarnych w Holandii opcję „kup teraz, zapłać później”. W jej ramach klient ma dwa tygodnie na sfinalizowanie zakupów.
Usługa taka możliwa jest już w wybranych sklepach internetowych. Teraz odzieżowa marka H&M chce ją wprowadzić w swoich sklepach stacjonarnych. W październiku uruchomi ją w swoich placówkach w Holandii. Klient będzie mógł zabrać wybrany przez siebie towar do domu, przymierzyć i dopiero zapłacić. Będzie miał dwa tygodnie na ewentualnych zwrot ubrań lub jeśli przypadną mu do gustu – na zapłatę.
By móc skorzystać z tej opcji, klient zarejestruje się przy użyciu smartfona, zeskanuje kod QR w kasie w sklepie. Rachunek otrzyma później.
H&M wprowadził już tą usługę w swoich szwedzkich sklepach (we współpracy z firmą fintech Klarna), teraz szykuje się do jej uruchomienia w Holandii, kolejna ma być Belgia, a potem kolejne rynki europejskie.
Firma uzasadnia, że rozwiązanie to ma poprawić jakość obsługi klienta.
Zobacz również:
Fot. instagram.com/hm