Trend z Kalifornii
Okulary przeciwsłoneczne pełnią nie tylko praktyczne zastosowanie. Stanowią również stylowy dodatek i są uzupełnieniem codziennego stroju. Powinny być wykonane z najwyższej jakości materiałów i zapewniać zarówno oryginalny design, wygodę i trwałość. Tym właśnie charakteryzują się okulary marki Knockaround o klasycznych stylowych oprawkach. Okulary przeciwsłoneczne popularnej w USA marki noszą artyści, sportowcy, trendsetterzy i gwiazdy takie jak Jessica Alba, Natalie Portman czy Snoop Dogg.
Rezultaty niewielkiego projektu w studio artystycznym w San Diego przerosły najśmielsze oczekiwania pomysłodawców. Dziś Knockaroud to prężnie rozwijająca się marka, zyskująca coraz większe rzesze fanów. Inicjatorem przedsięwzięcia był Adam Moyer, będący wówczas studentem Uniwersytetu w Kalifornii. Jego młodość spędzona na wschodnim wybrzeżu Virginii, zainteresowanie modą i projektowaniem, a przede wszystkim miłość do luźnego stylu życia Południowej Kalifornii skutkowała stworzeniem kolekcji okularów, które są jednocześnie praktyczne i stylowe.
Unikalne okulary
Późniejsze lata przyniosły wiele nowych osiągnięć, a pierwotna linia okularów została poszerzona o nowe modele, ogromną różnorodność wersji kolorystycznych oraz inne akcesoria takie jak paski, czapki, torby sportowe i koszulki. Dla kolekcjonerów i koneserów powstały limitowane serie okularów produkowane w bardzo małych ilościach. Są to modele z niestandardową kolorystyką, dopracowanymi detalami i opakowane w specjalnie zaprojektowane tematyczne pudełka.
Z biegiem lat firma Knockaround nawiązała współpracę z nieliczoną ilością projektantów i organizacji. Wśród nich znalazły się Benny Gold, Jeep oraz U.S.A. Basketball. Wspólne działania z projektantami i artystami dały im możliwość doskonalenia swoich pomysłów, a przede wszystkim umocniły pozycję na rynku światowym.
Moda w stylu Eko
Producenci nieustannie dbają o jak najwyższą jakość swoich produktów, ale przede wszystkim starają się wyjść naprzeciw nowym technologiom i w procesie wytwarzania wywierać jak najmniejszy wpływ na środowisko.
Marka Knockaround wprowadziła prawdziwą innowację na rynku. W sprzedaży pojawiła się kolekcja ekologicznych okularów. Producenci postawili swoim konkurentom wysoką poprzeczkę, uzyskując produkt z łatwo odnawialnych, niemodyfikowanych genetycznie surowców. Powstałe w ekologicznym procesie okulary są lekkie, trwałe a przede wszystkim są wykonane w 53% ze składników naturalnych. Oferta jest niezwykle zróżnicowana i z pewnością wielu zwolenników eko mody znajdzie tu coś dla siebie.
Wraz ze wzrostem liczby fanów wzrastała ich popularność w mediach. Działalność Knockaround docenili między innymi US weekly i Complex magazine. Marka jest również wspierana przez renomowane portale internetowe takie jak Instyle.com czy Coolhunting.com . Ale to jeszcze nie koniec. Zaczyna się robić ciekawiej, bo Knockaroud ma w planach dużo więcej.
Beata Mironow