Restauracja Mateusza Gesslera na językach

Restauracja Mateusza Gesslera na językach. Klient dostał…

Wpadka w restauracji Mateusza Gesslera! Klient poprosił o danie wegetariańskie. Kelner przyniósł mu gołąbki, w których jednak znajdowało się mięso. Początkowo pracownicy lokalu nie chcieli przyznać się do błędu…

Restauracja Mateusza Gesslera na językach. Klient dostał…

Obecnie coraz więcej restauracji ma w swojej ofercie dania wegetarańskie, a nawet wegańskie. W lokalu Mateusza Gesslera „Warszawa Wschodnia” jeden z klientów poprosił o bezmięsny posiłek. Obsługa zaproponowała gołąbki z kaszą i grzybami. Jednak okazało się, że było w nich mięso…

Jak zakończyła się ta historia?

„To miał być piękny wieczór w eleganckiej restauracji Warszawa Wschodnia by Mateusz Gessler. Na wstępie zaznaczyliśmy, że jesteśmy wege. Obsługa zapytała się kuchni, co mogą nam zaproponować oprócz jedynej pozycji w menu, która jest bezmięsna (risotto). Zaoferowano nam gołąbki z kaszą i grzybami. Po przekrojeniu dostrzegłem jednak mięso. Zapytany ponownie kelner zapewnił, że w nich nie ma mięsa, ponieważ innych gołąbków nie mają w ofercie (twierdził, że dopytał kucharza). Po skosztowaniu nie dałem wiary zapewnieniom, bo wyczuwałem smak i strukturę mięsa. Dopiero po pewnym czasie przyznano się do wprowadzenia nas w błąd. Nie skorzystaliśmy z proponowanej zamiany dania, ani darmowego wina. Niesmak pozostanie, bo w restauracji o takiej renomie okłamywanie klienta w żywe oczy nie może mieć miejsca. To po prostu skandal!” – czytamy na fanpage restauracji. „Warszawa Wschodnia”.

Błąd leży po naszej stronie

Jak zareagował lokal „Warszawa Wschodnia” prowadzony przez Mateusza Gesslera? Restauracja na facebookowej grupie weganów i wegetarian przeprosiła za zaistniałe zdarzenie. Obsługa całą winę bierze na siebie. 

Chcielibyśmy raz jeszcze przeprosić za zaistniałą sytuację. Jest nam niezmiernie przykro, że wizyta w naszej restauracji zakończyła się niepomyślnie. Błąd za zaistniałą sytuację w całości i bezdyskusyjnie leży po stronie obsługi, ale dołożyliśmy wszelkich starań, aby zrekompensować gościom naszą pomyłkę – cytuje wypowiedź portal finanse.wp.pl.

Spotkała was podobna sytuacja?

—————————————————————————————————–

Źródło zdjęć: www.facebook.com/Warszawa Wschodnia by Mateusz Gessler

ZOSTAW ODPOWIEDŹ