Precious – japońskie piwo z kolagenem

Do tej pory piwo było odpowiedzialne za duży brzuch, ból głowy i podkrążone oczy po imprezie. Dzięki japońskiej firmie Suntory po piwnej libacji obudzisz się jeszcze ładniejsza. Dzisiaj utopimy w alkoholu nie tylko smutki, ale i zmarszczki. Możesz więc śmiać się do woli, bo kurze łapki i pomarszczone czoło wkrótce odejdą w zapomnienie.


www.salon.com 

Suntory to japońska firma produkująca alkohol. Koncern z ponad stuletnią tradycją oferuje szeroki wybór ekskluzywnych alkoholi. Przykładowo w Polsce możemy kupić butelkę japońskiej whisky tej marki za ok. 700 zł. Likiery, burbony, giny czy wódki od zawsze cieszyły się dużym uznaniem szczególnie wśród panów. Tym razem ich nowy produkt bez wątpienia przypadnie do gustu także damskiej części klienteli.

 

Napój na wagę złota

Precious, czyli cenne, szlachetne. Tak nazywa się nowe piwo tej marki. Producenci najwyraźniej chcieli zwrócić uwagę  na  właściwości trunku. Każda puszka oprócz 5% alkoholu oferuje 2 gramy kolagenu. Jak inaczej mogłoby się nazywać piwo, które sprawi, że nasze ciało będzie jędrne i młode?

 

,,Faceci mogą powiedzieć czy dziewczyna bierze kolagen czy nie”. Tak brzmi slogan promujący kampanię reklamową tego produktu. Hasło sugeruje, że korzyści jakie płyną ze spożycia takiej mieszanki są widoczne od razu. Po jej wypiciu mamy być nie tylko zrelaksowani, ale także piękniejsi. A to wszystko dzięki kolagenowi.

 

O co tyle zachodu?

Kolagen uważany jest za eliksir młodości. To głównie białko tkanki łącznej, które charakteryzuje się bardzo wysoką odpornością na rozciąganie i stanowi główny składnik ścięgien. Jest odpowiedzialny za elastyczność, właściwe nawilżenie skóry oraz ciągłą odbudowę jej komórek. Kiedy się starzejemy, organizm wyczerpuje jego zapasy i pojawiają się zmarszczki, dlatego musimy dostarczać go z zewnątrz. Kolagen coraz częściej znajdziemy w kosmetykach odmładzających czy suplementach. Produkty te poprawiają kondycje skóry, paznokci, a także stawów.

 

Czy kolagen działa tak samo kiedy konsumujemy go z alkoholem?

Zdania ekspertów są podzielone. Na razie nie są znane badania, które potwierdzają skuteczność owego trunku. Tak czy inaczej, jest to świetny chwyt marketingowy i piwo na pewno zrobi furorę. Każdy zapewne chciałby sprawdzić na własnej skórze, jakie efekty daje takie połączenie. Niestety produkt jest obecnie dostępny tylko w Japonii. Piwo jest nowością i pewnie na jego wprowadzenie na polski rynek będziemy musieli trochę poczekać. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ