Paraliż Lidla. "Rzucili się jak bydło"

Paraliż Lidla. „Rzucili się jak bydło”

Lidl stworzył akcję „Sprytnie i tanio”, która miała promować marki własne sieci. Jak się okazało gwarancja zwrotu pieniędzy zadzałała na niektórych jak płachta na byka. „Rzucili się jak bydło” – to jeden z dosadnych komentarzy internautów. 

Według założenia klient może zwrócić artykuły spożywcze, chemiczne i kosmetyki i dostaje zwrot pieniędzy. Promocja ta obejmuje tylko marki własne dyskontu. Właściciele Lidla nie wzięli jednak pod uwagę ludzkiej mentalności. W sklepach powstały gigantyczne kolejki. Jak relacjonują klienci, wiele osób kupuje za kilkaset złotych, po czym na parkingu wrzuca towar do innych opakowań. Potem kurs do dyskontu z opakowaniami i zwrot pieniędzy. 

1198f9e686bafab4f41645c283d79113641000

„Pan przede mną zaczął wyrzucać przy kasie puste opakowania. MIAŁ ICH 4 WIELKIE TORBY. Po wszystkim: ciastka, masła, jogurty, chemia gospodarstwa domowego, opakowania po wędlinach i mięsie itp., itd… (…) Ludzie nakupili marek własnych Lidla za setki złotych, przynieśli do domu, zjedli bądź przepakowali do jakichś worków (bo trudno mi uwierzyć, by 2 wypchane po brzegi „nieudanymi zakupami” wózki ktoś był w stanie skonsumować w tak krótkim czasie), a puste opakowania odnieśli do sklepu, po to, by odzyskać kasę. „Niezadowolenie z zakupu” to tylko pretekst.” – opisuje internautka. 

„Byłem w lidlu po winko, smród, syf kolejki jak za komuny. Patrze i nie wierzę xD ludzie oddawali produkty do połowy opróżnione, np słoik majonezu, zasadniczo po majonezie xD kasjerka przyjmowała wszystkie produkty a „klient” dostawał zwrot kasy za wszystkie śmieci które przywiózł xD ale sobie w kolano strzelili 😀 😀 😀 (na moich oczach klientka dostała za worek śmieci 450 zł) xD” – to z kolei wpis na Fecebooku klienta sieci. 

Lidl chce zmnienić promocję, w której była mowa, że opakowanie „może być w stanie nienaruszonym lub częściowo spożytym, bądź zużytym”. Cóż, mentalność cwaniaków zaskoczyła marketingowców z wielkiej korporacji. 

_______________________
Zapraszamy również do polubienia naszego 
profilu na Facebooku oraz zapoznania się z ofertą naszego sklepu internetowego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ