Nowa kolekcja Burberry na Snapchacie

Marka Burberry po raz kolejny stawia krok w stronę nowoczesnych form komunikacji ze swoimi klientami. Zaledwie tydzień po ogłoszeniu informacji o tym, że jako pierwsza zaprezentuje swój kanał w serwisie Apple Music, Burberry zaskoczyło wszystkich informacją o nietypowej, przedpremierowej prezentacji swojej najnowszej kolekcji. Fani Burberry na 24 godziny przed oficjalnym pokazem, mogą zobaczyć nową kolekcję marki na Snapchacie.

Źródło: Snapchat/burberry

Burberry jest wśród luksusowych marek niekwestionowanym liderem digitalizacji. Już w 2009 roku klienci brytyjskiego domu mody mogli podzielić się ze światem swoimi zdjęciami we flagowym produkcie Burberry poprzez stronę „Art of the Trench”. Przykładem prężnego rozwoju marki w środowisku online może być również fakt, iż w 2013 roku firma Apple podkupiła Angelę Ahrendts, dyrektora generalnego Burberry. To nie koniec krzyżowania się dróg domu mody z technologicznym gigantem. W ubiegłym tygodniu pojawiła się informacja, że Burberry jako pierwsza marka będzie miała swój kanał w ramach serwisu Apple Music. Teraz, brytyjski gigant postanowił dopieścić użytkowników Snapchata.

Źródło: Snapchat/burberry

Od godziny 19:00 w niedzielę 20 września, na dzień przed pokazem najnowszej kolekcji, Burberry prezentuje swoim obserwatorom na Snapchacie ostatnie przedpokazowe szlify oraz wybiegowe sylwetki prosto ze swojego studia projektowego w Londynie. Materiały mają być dostępne przez 24 godziny.

Źródło: Snapchat/burberry

To nie pierwszy flirt high fashion z aplikacją Snapchat. W serwisie mogliśmy zobaczyć już kolekcję marki Louis Vuitton na rok 2016. Zdania na temat tego typu kolaboracji są podzielone. Nie wszyscy uważają za korzystny ruch marketingowym wychodzenie do masowej świadomości użytkowników serwisów społecznościowych przez luksusowe marki. Trudno jednak oprzeć się korzystaniu z tak powszechnego środka przekazu. Aplikacja Snapchat ma już 100 mln użytkowników dziennie, co plasuje ją na 3 miejscu (po Facebooku i Instagramie) pod względem popularności.

___________________

Zapraszamy również do polubienia naszego profilu na Facebooku oraz zapoznania się z ofertą naszego sklepu internetowego.    

ZOSTAW ODPOWIEDŹ