Kompania Piwowarska zmieni etykiety piwa Żubr, żeby wspierać zagrożone gatunki

Żubr, który przez swoje pomysłowe reklamy, stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek piw w Polsce, ruszył właśnie z ciekawą akcją. Z etykiet zniknie charakterystyczny żubr, a w jego miejsce pojawią się inne gatunki zwierząt.

Marka Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 mln zł na wsparcie programów ochronnych wilka, rysia i sóweczki. Wszystkie te prawnie chronione gatunki zamieszkują ojczyznę Żubra (ikonę piwnej marki) – Puszczę Białowieską. Te trzy gatunki zwierząt mają pojawić się również w reklamach, które firma planuje uruchomić w ramach prowadzonej CSR-owej akcji.

Celem kampanii jest uświadomienie Polakom, jak niezwykłe zwierzęta zamieszkują nasze lasy i jak bardzo potrzebują ochrony.

Marka, będąca sponsorem Białowieskiego Parku Narodowego, po raz pierwszy włącza się w działania na rzecz ochrony przyrody na tak dużą skalę.

Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, Żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF, jedną z największych światowych organizacji zajmujących się ochroną przyrody.

Zobacz również:

Źródło: WirtualneMedia / Fot. bna.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ