Kampania OLX hitem na YouTube
Kampania “A co gdyby?” z udziałem Janusza Chabiora w obrazowy, ale i humorystyczny sposób przekonuje użytkowników OLX do zachowania kultury w trakcie rozmów pomiędzy kupującymi a sprzedającymi.
Filmy z serii „A co gdyby?” serwisu ogłoszeniowego OLX zajęły pierwsze pięć miejsc w czerwcowym rankingu YouTube Ads Leaderboard.
Na pierwszym miejscu czerwcowego zestawienia znalazło się wideo A co gdyby? #2, w którym pojawia się argument negocjacyjny w postaci “chorej córki”, zestawiony z naprawdę potrzebującym małym harcerzem.
„Odwaga klienta kluczem do sukcesu”
Jak opowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Artur Leśniak, pracujący przy kampanii senior strategy planner z agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, kluczem do sukcesu okazała się odwaga klienta.
– OLX doskonale wyczuł powszechnie odczuwalne napięcie społeczne. Temat wisiał w powietrzu, a serwis głośno i odważnie powiedział to co wszyscy mieli na myśli. Brak szacunku, przekleństwa, niesolidność i nachalne formy negocjacji to zachowania, którymi wszyscy jesteśmy zmęczeni. Setki komentarzy uznania pod każdym z postów bezsprzecznie to potwierdzają – twierdzi Artur Leśniak.
Czym jest YouTube Ads Leaderboard?
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Zobacz również:
Źródło: WirtualneMedia / Fot. Youtube.com