Well – na rynek wchodzi pismo sygnowane Dorotą Wellman

Nie będziemy pisać o cudownych dietach ani drogich zabiegach, że słowo „musisz będzie w „Well” zakazane” – mówi redaktor naczelna magazynu, Magda Jaros.

W tym miesiącu swoją premierę miał magazyn Well. Jest to miesięcznik, którego redaktor kreatywną jest Dorota Wellman. Jest to całkiem nowa rola dla znanej dziennikarki. Jak sama przyznaje wielu rzeczy będzie musiała się jeszcze nauczyć, ale wierzy, że z pomocą naczelnej osiągną sukces.

https://www.instagram.com/p/Be2YT9YnqdM/?hl=pl&taken-by=magazynwell

Well jest miesięcznikiem, składa się z około 150 stron i kosztuje 7,99 zł. Jak możemy przeczytać na okładce nie będzie w nim celebrytów, horoskopów oraz plotek. Wewnątrz znajdziemy natomiast wywiad Doroty Wellman, który prawdopodobnie będzie ukazywał się w każdym numerze, ciekawe reportaże, porady urodowe oraz modowe, przepisy na smaczne posiłki oraz wiele więcej.

– Rynek pism luksusowych dla kobiet jest trudny, zdominowany przez „Twój Styl”, który sprzedaje się dużo lepiej niż pozostałe czasopisma. To pierwszy magazyn w segmencie (jeśli nie licząc „Be Active” Chodakowskiej, które jest zupełnie innym pismem, który tak mocno stawia na konkretną dziennikarkę. I wiele zapewne zależy od tego, czy Dorota Wellman przyciągnie czytelniczki. Bauer przez wiele miesięcy badał rynek i zastanawiał się czy wprowadzić to pismo do regularnej sprzedaży, więc podejrzewam, że ma to wszystko sprawdzone. Podobno wyniki sprzedaży pilotowego numeru były dobre.” – mówi Jakub Mejer, medioznawca, były dziennikarz m.in. magazynu Press.

Jakub Mejer trafnie określił, że rynek pism dla kobiet jest w stagnacji. Coraz mniej ludzi kupuje czasopismo, chętniej czytają strony internetowe, które są łatwo dostępne i darmowe. Miejmy nadzieję, że Dorota Wellman przyciągnie czytelniczki. Ciekawym pomysłem jest rubryka „Listy, które dostaję”. Gdzie Wellman osobiście odpowiada na pytania zadane przez czytelniczki. List może wysłać każdy na e-mail, który podany jest w rubryce.

Magazyn wydaje się spójny i ciekawie przygotowany, do grafiki również nie można się przyczepić. Reklamy nie zajmują połowy stron. Artykuły są na ciekawe tematy, a wywiad redaktor kreatywnej nie jest nijaki, a barwny i dobrze się go czyta. Nie znajdziemy tu również wychudzonych modelek z pokazów mody, a kobiety o normalnych kształtach.

Myślę, że jeszcze nie raz kupię ten magazyn. A wy, skusicie się?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ