Coca-Cola i Costa Coffee wprowadzają na rynek kawę w puszce

Costa Coffee Ready-to-Drink to pierwszy wspólny produkt Coca-Coli i Costa Coffee. Launch będzie wspierać kampania reklamowa, która wystartuje na początku lipca.

Coca-Cola kupiła w ubiegłym roku sieć kawiarni Costa Coffee za 3,9 mld funtów. Jak informowały wtedy media, transakcja miała dać Coca-Coli pole do rozszerzenia swojego portfolio o napoje na bazie kawy.

Costa Coffee Ready-to-Drink (w skrócie Costa Coffee RTD) to kawa w puszce gotowa do spożycia od razu po otwarciu. Została przygotowana na bazie ziaren autorskiej mieszanki Costa Mocha Italia. Napój dostępny jest w trzech smakach: Classic Latte, Caramel Latte i Black Americano.

https://www.instagram.com/p/BwjzIOTFUj3/

Gdzie kupić Costa Coffee Ready-To-Drink W Polsce

Costa Coffee Ready-To-Drink będzie dostępna w 150 kawiarniach Costa Coffee oraz w 650 punktach sieci Lagardere (m.in. Imedio, Relay, 1 Minute). Napoje będą sprzedawane w puszkach o pojemności 250 ml.

– Nasze zespoły Coca-Cola i Costa Coffee pracowały ciężko, aby wspólna wizja „prawdziwej kawy w puszce” stała się rzeczywistością. Costa Coffee Ready-to-Drink to dowód na to, że potrafimy wspólnie tworzyć produkty odpowiadające na aktualne potrzeby i trendy konsumenckie. Tworząc pyszną kawę w puszce połączyliśmy najmocniejsze strony i kompetencje obu firm. Dzięki temu w zaledwie kilka miesięcy powstała nowa oferta kaw RTD, którą pokochają wszyscy miłośnicy najlepszej jakości kawy – mówi Stoyan Ivanov, prezes Coca-Cola Poland Services.

Launch nowego produktu wesprze kampania digitalowa oraz aktywności PR i event w Warszawie. Działania wystartują 1 lipca – tego dnia Costa Coffee zabierze konsumentów w podróż zabytkowym tramwajem po Warszawie, gdzie podróżujący będą mogli spróbować nowych wariantów Costa RTD.

Obsługą Coca-Cola Poland Services zajmują się LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill+Knowlton Strategies (działania PR). Z ramienia Costa Coffee działania PR prowadzi Garden f Words.

Zobacz również:

Źródło: wirtualnemedia.pl / Fot. coca-colacompany.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ