Agnieszka Dyk ambasadorką marki KOKO

Aga Dyk, wokalistka Brathanków, która stawia obecnie na karierę solową, została ambasadorką KOKO – folkowej marki odzieżowej. Jej pozytywna energia wraz z barwnymi wzorami na ubraniach idealnie wpisują się w promocję lokalnej kultury.

KOKO ma na celu odświeżenie trendów w modzie polskiej, nawiązanie do tradycyjnych i regionalnych wzorów. Na ubraniach tej marki można znaleźć między innymi stylistkę łowicką, kaszubską czy góralską w wyjątkowej, nowoczesnej odsłonie.

Stawiamy na prostotę, jednocześnie chcąc oderwać garderobę od monotonii. Staramy się udowodnić, że to co każdy nosi na sobie nie musi być nudne, a ponadto może z dumą promować narodowe wzory. Dlatego też do współpracy szukaliśmy osoby barwnej, w której twórczości przewijały się motywy lokalne i tak wybór padł właśnie na Agnieszkę Dyk – komentuje Michał Czakon, założyciel marki KOKO.
Piosenkarka, z pochodzenia niskopienna góralka, zdecydowała się wesprzeć swoją osobą promocję tak wartościowej inicjatywy. Sentyment do regionalnych elementów sprawia, że równie dla niej ważna jest popularyzacja lokalnych projektów.

Jak każda kobieta, uwielbiam dobrze wyglądać, a wraz z ubraniami marki KOKO można nie tylko wyglądać świetnie, ale i przyczynić się do promowania folkloru – mówi Aga Dyk.

Współpraca z polskimi markami to jeden z elementów promocji solowej płyty piosenkarki, której premierę zaplanowano na jesień tego roku.

Źródło: Informacja prasowa                                               

ZOSTAW ODPOWIEDŹ