Reserved przeprasza za reklamę Polish boy wanted

Reserved przeprasza za reklamę Polish boy wanted! Nie będzie już Dee Dee?

Miesiąc temu polskie media obiegł filmik, w którym młoda Amerykanka Dee Dee szuka Wojtka z Polski. Polak bardzo spodobał się dziewczynie, dlatego za wszelką cenę postanowiła go odnaleźć. Szybko okazało się, że poruszające video to kampania reklamowa Reserved! Wielu fanów poczuło się oszukanych takim obrotem sprawy. Teraz marka przeprasza za kontrowersyjną kampanię!

Kampania posunęła się za daleko?

Kilka tygodni temu w sieci pojawił się filmik, w którym Amerykanka Dee Dee szuka Wojtka z Polski, który bardzo jej się spodobał. Polaka poznała na koncercie zespołu z Nowego Orleanu. Dziewczyna tłumaczyła, że nie zdążyli wymienić się numerami, gdyż zostali rozdzieleni przez tłum innych ludzi. Jednak Amerykanka nie poddała się za pośrednictwem internetu postanowiła znaleźć „Romea”.

Nagranie bardzo poruszyło internautów. W poszukiwania włączyły się portale internetowe oraz telewizja! Po kilku dniach okazało się, że filmik z Dee Dee to część kampanii reklamowej Reserved. Internauci poczuli się oszukani, a markę zalała fala hejtu.  

Reserved przeprasza za reklamę Polish boy wanted!

Dyrektor marketingu Reserved, Agnieszka Łobuszewska, w rozmowie Wirtualnymi Mediami mówiła, że marka chciała zrobić nietypową reklamę, która zwróciłaby uwagę grupy docelowej i wyróżniałaby się na tle innych kampanii reklamowych. Rzeczywiście zainteresowanie odbiorców było duże, ale negatywne reakcje przeważały nad pozytywnymi. Po miesiącu od premiery „Polish boy wanted” przyszedł czas na nieco odmienne refleksje.

„Zasięg akcji przerósł nasze oczekiwania. Nadużyliśmy zaufania dużej grupy internautów. To jest dla nas wszystkich wniosek na przyszłość, jak bardzo ostrożnie trzeba dobierać treści do publikacji w sieci, mając świadomość tego, jak duży jest poziom zaufania Polaków do treści publikowanych w internecie. Zbyt lekko potraktowaliśmy mechanizm, w którym zaangażowaliśmy tak bardzo emocje internautów

Nigdy nie chcieliśmy, aby ktokolwiek z odbiorców tej kampanii poczuł się oszukany. Przykro nam, że tak się stało i wszystkie te osoby bardzo przepraszamy.

Uroda Polek jest wizytówką naszego kraju. My wierzymy, że również męska część naszego społeczeństwa zasługuje na to, by czuć się i wyglądać dobrze. Temu przede wszystkim miały służyć nasze działania. Kilka dni temu pokazaliśmy w sieci autentyczną historię Tomka – trenera personalnego z Warszawy, w planach mamy kolejne działania w tym kierunku” – mówiła Agnieszka Łobuszewska w rozmowie z Wirtualnymi Mediami.

Dyrektor marketingu Reserved zaznaczyła również, że Dee Dee nie pojawi się już w dalszej części kampanii reklamowej.

———————————————————————————————————————————–

Źródło zdjęć: screen/ www.youtube.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ