Zagłosuj na spot promujący Gdańsk. Międzynarodowy konkurs trwa

Promujący Gdańsk spot zatytułowany „Week ends in Gdańsk!” walczy o prestiżową nagrodę Grand Prix CIFFT. Produkcję naszych twórców można wesprzeć biorąc udział w głosowaniu on-line, które już się rozpoczęło. Liczy się każdy głos.

Na stronie International Committee of Tourism Film Festivals (CIFFT – Międzynarodowy Komitet Festiwalu Fimów Turystycznych) czyli organizatora konkursu znaleźć można aktualizowaną na bieżąco listę rankingowę 160 filmów. Rywalizują ze sobą spoty reklamujące walory turystyczne i projekty z najróżniejszych krajów – od Grecji, przez Litwę, Singapur, Nigerię po Indonezję, Kanadę czy Taiwan. Przy okazji wsparcia dla gdańskiej produkcji można też obejrzeć, co stworzyli konkurenci. Zwycięzca zostanie ogłoszony już 12 listopada podczas gali Grand Prix CIFFT w Austriackiej Izbie Handlowej w Wiedniu. 

Interetowe głosowanie rozpoczęło się 9 października i potrwa do 6 listopada. Swój głos można oddać TUTAJ

„Week ends in Gdańsk!” – to hasło ubiegłorocznej kampanii Miasta, której celem było zachęcenie turystów z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii oraz Niemiec do spędzania jesiennych weekendów w naszym mieście. Głównym elementem kampanii był właśnie spot promocyjny prezentowany m.in. na portalu wydawnictwa turystycznego Lonely Planet. Zleceniodawcą kampanii był Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej w Urzędzie Miejskim w Gdańsku wraz z Gdańską Organizacją Turystyczną (GOT).

Zobacz spot „Week ends in Gdańsk!”: 

Film wyprodukowany prze Lokomotion trwa 2 min. 38 s., a jego twórcami są: Mariusz Sławiński, Tomasz Dęga (scenariusz i reżyseria), Sebastian Jaworski, Grzegorz Dolecki, Michał Czacharowski (zdjęcia), Rafał Malko (foto), Marek Kuczyński (muzyka), Marcin Dęga, Tomasz Dęga, Alan Krawczyk (montaż), Katarzyna Jamróz (kostiumy i make up), a produkcją zajmował się Maciej Jagielski.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ