„Wspomnienie letnich nocy” -playlista The Dumplings na Spotify

Uczestnicy konkursu mieli wybrać piosenkę, która według nich, przywołuje wspomnienie gorącej, letniej miłości. Musieli oni także zdradzić kilka szczegółów swojej wakacyjnej historii. Playlista to zwieńczenie kampanii „Gorące Letnie Noce”. Kampania miała za zadanie zachęcać do cieszenia się seksem oraz bliskością – nie zapominając o bezpieczeństwie.
Playlista o nazwie „Wspomnienie letnich nocy” jest dostępna na kanale The Dumplings od połowy września. Jest to sentymentalna składanka wakacyjnych utworów, jak i kawałków The Dumplings, przywołujące letnie, przyjemne wspomnienia Justynie Święs oraz Kubie Karasiowi.
Letnia miłość może być subtelna i intymna, jak i pełna szalonych, nieprzewidzianych emocji czy intensywnych doznań. Taka też jest składanka! Na playliście znajdziemy utwory z przeróżnych nurtów muzycznych, których dynamika również ma niejednostajny poziom.
Znajdziemy na niej zarówno legendarne kawałki, jak Bohemian Rhapsody, ale i aktualne, najświeższe hity. Wykonawcy to zarówno polscy artyści – Daria Zawiałow lub Taco Hemigway, jak i ci zagraniczni, a do tych drugich należy między innymi Massive Attack czy The Kooks. Przekrój muzyczny jest naprawdę bardzo szeroki. Utwory mają jednak jeden wspólny mianownik – każda z piosenek przywodzi na myśl gorące wakacyjne wspomnienia.
Playlista to zwieńczenie kampanii marki Durex, o nazie Gorące Letnie Noce. Projekt został zapoczątkowany utworem oraz teledyskiem „Bez słów” – The Dumplings x Durex. Tekst nawiązuje do budowana napięcia oraz przyjemności, jaką czerpiemy z doświadczania miłości. W klipie wystąpiły realne, prawdziwe pary, które nie miły doświadczenia aktorskiego. I właśnie dzięki temu w klipie widoczne są prawdziwe, silne uczucia oraz nie wykreowana intymność. Przedstawione zostały cztery różne pary. Klip podkreśla, że temat seksu dotyka każdego – niezależnie od płci, statusu, wieku, i stażu związku.
Cel kampanii to zmiana w postrzeganiu tematu seksu. Kampania miała pokazać, że seks możemy być różny, jednak zawsze jest dobry – jeśli jest prawdziwy. Dzięki temu projektowi ludzie mieli przestać traktować seks jak temat tabu, i wykazać wobec tematu większą otwartość. Marka Durex chciała pokazać wagę zdrowi oraz bezpieczeństwa.
Brawo za kampanie, jak i playlista. Ja słucham ciągle, szczególnie w te jesienne, długie wieczory. I szczerze polecam – uśmiechnąć się do gorących wspomnień jeszcze raz 🙂
Zobacz także: