Rafał Maślak ambasadorem Terranovy!
Rafał Maślak, Mister Polski 2014 i 3 v-ce Mister International został twarzą włoskiej marki odzieżowej Terranova! Przez kolejny rok Rafał będzie promował odzież i dodatki marki, która jest uwielbiana przez nastolatków, ze względu na zgodność z trendami i atrakcyjne ceny.
Rafał Maślak przykłada dużą wagę do swoich stylizacji – są zawsze perfekcyjnie dopasowane nie tylko do sylwetki, ale również do okazji i zawsze zgodne z aktualnymi trendami. Dlaczego zdecydował się na współpracę z marką Terranova? Mister Polski zawsze podkreśla, że nie trzeba wydawać fortuny, by świetnie wyglądać, co udowadnia w stylizacjach prezentowanych na jego profilach w mediach społecznościowych (Facebook czy Instagram). Terranova natomiast posiada bardzo bogatą ofertę dobrej jakości ubrań w świetnej cenie, co stwarza nieskończenie wiele możliwości tworzenia looków na wszystkie okazje – na co dzień i od święta.
Pierwsza sesja zdjęciowa dla Terranova w której wystąpił Rafał prezentuje codzienne, typowo miejskie stylizacje, które wyróżniają się oryginalnym doborem kolorów i ciekawym połączeniem sportowego i casualowego stylu. To idealna propozycja dla mężczyzn którzy cenią sobie modny, oryginalny wygląd i jednocześnie nie chcą wydawać fortuny – dzięki ubraniom i dodatkom Terranova w końcu udało się to pogodzić – wystarczy popatrzeć na Rafała!
W czwartek, 14 kwietnia w salonie w Złotych Tarasach odbyła się premiera najnowszej kolekcji marki. Na wydarzeniu nie mogło oczywiście zabraknąć Rafała Maślaka, który chętnie opowiadał o swojej współpracy z Terranovą i pokazywał ubrania zaproszonym gościom. Oprócz niego pojawiła się też Eva Halina Rich, znana z programu „Żony Hollywood” czy „Agent”.
Marka Terranova powstała w 1988 w Rimini we Włoszech i jest jedną z najważniejszych marek modymłodzieżowej w Europie. Ubrania marki Terranova to kwintesencja miejskiego stylu, do noszenia zarówno na co dzień jak i na ważne wyjścia. Charakteryzuje je świeże, radosne, pełne entuzjazmu podejście do mody i stylu. Hasłem przewodnim marki są trzy najważniejsze idee: easy to wear- ze względu na proste w noszeniu i łączeniu produkty, easy to buy- oznaczające wyjątkowo przystępne ceny produktów; easy to live- z powodu poczucia swobody i świeżości, jaki panuje w każdym punkcie sprzedaży Terranova.
_____________________________________
Zapraszamy również do polubienia naszego profilu na Facebooku oraz zapoznania się z ofertą naszegosklepu internetowego.