Nowa kampania Pepe Jeans

Marka Pepe Jeans po raz kolejny pokazała, że stać ją na wiele. I tym razem w klipie promującym kolekcję wiosna/lato 2015 króluje znana i lubiana przez swoją naturalność Cara Delevingne.

elle.pl

Londyńska marka Pepe Jeans wie, czym zachęcić potencjalnych konsumentów. Do spotu wybrali modelkę, która kojarzy się z luzem, młodzieńczą energią  i naturalnym pięknem. Do tego dwóch przystojnych modeli jako oprawa, a zabytkowe otoczenie jako tło. Wszystko w odcieniach szarości. Jeansy same w sobie giną w natłoku scen i energii wydobytej z obrazu. Marka postawiła na młodych, na szaleństwo. I bardzo słusznie, bo jest to sposób, by przyciągnąć zarówno nastolatków, jak i osoby młode duchem.

{youtube}5PzfO7RNpiw|600|450|0{/youtube}

Małgorzata Szpak

ZOSTAW ODPOWIEDŹ