Nenukko – we are because you are

Marka odzieżowa dedykowana wszystkim, którzy uwielbiają indywidualizm. Nenukko inspiruje się kulturą streetową, ale potrafi połączyć ją z różnymi stylami np. minimalistyczną elegancją. Ich projekty należą do bardzo charakterystycznych – rozpoznawalnych na pierwszy rzut oka.

Fot: Przemek Dzienis

Konsekwencja w projektowaniu jest tym, co charakteryzuje Nenukko – wypracowali swój własny styl, który pokochały tysiące. W asortymencie marki są oversize’owe bluzy, płaszcze z długimi połami, spodnie z obniżonym krokiem oraz wygodne spodnie typu rurki. Wśród akcesoriów znajdziemy czapki i torby. Monochromatyczne barwy są elementem, który spaja kolekcje, choć czasami projektanci marki wykorzystują także mocny akcent kolorystyczny. Wszystkie produkty są zwykle przewidziane nie tylko dla kobiet czy mężczyzn – rządzi unisex. Ubrania Nenukko są dedykowane ludziom, którzy cenią sobie niekonwencjonalne rozwiązania i chcą wyróżniać się indywidualnym stylem.

Nenukko poprzez swoje ubrania za każdym razem chce przekazać komunikat. Ostatnia kolekcja „I’m not then” na wiosnę-lato 2015 jest powiedzeniem „nie” konsumpcji. Projekty są plastycznym komentarzem odnoszącym się do głębokiego rozczarowania kulturą masową, znużenia konsumpcją i tęsknotą za autentycznymi więziami międzyludzkimi. Wszystkie sylwetki z tego pokazu są proste, nie epatują wyraźnymi wzorami czy kolorami. Panuje spokój, oszczędne formy – brak tu biżuteryjnych detali czy mocnych akcentów. Pełen minimalizm.

Marka co sezon zaskakuje wspaniale wykonanymi lookbookami. W ich kampaniach reklamowych mogliśmy podziwiać gwiazdy, takie jak Maja Ostaszewska, Kamila Baar, Jacek Borcuch.

Daria Sekula

ZOSTAW ODPOWIEDŹ