mind blow w La Mania

MIND BLOW w La Mania! Zobacz projekty Joanny Przetakiewicz

MIND BLOW to motyw przewodni warszawskiego pokazu najnowszej kolekcji marki La Mania, który odbył się w przestrzeni EXPO XXI Warszawa. Znakiem szczególnym ostatniego show przygotowanego przez Joannę Przetakiewicz była biało-czarna sceneria i ogromny wybieg. Projekty jak zawsze były bardzo kobiece i zmysłowe, podkreślające wszystkie atuty kobiecej sylwetki. Pokaz pod hasłem Mind Blow jest początkiem nowej La Manii. Od teraz będą projekty nie tyko glamour, ale też casualowe, a więc każdy znajdzie coś dla siebie. Co charakteryzuje ostatnią kolekcję polskiej marki? Przede wszystkim symetria, geometryczne printy, metalowe detale, przeźroczytości i nieoczywiste połączenia tkanin. Pożądanie i kobiecość to hasła, które Joanna Przetakiewicz chciała szczególnie podkreślić najnowszym show. Z tej okazji powstał też specjalny, pełen erotyzmu film wyreżyserowany przez Xawerego Żuławskiego, w którym główną rolę zagrała Maja Sablewska.

 

 mat.prasowe

MIND BLOW – niezwykły pokaz nowej kolekcji la Mania

Skąd w ogóle pomysł na tego typu show i wyświetlenie gorącego filmu? Joanna Przetakiewicz w wywiadzie dla „Dzień Dobry TVN” powiedziała, że coraz częściej zauważa, że kobiey tłamszą swoją kobiecość, mężczyźni coraz rzadziej zdobywają i starają się o płeć piękną. Projektantka dopatrzyła się też pewnych zaburzeń w relacjach międzyludzkich. Swoim show chciała podkreślić, żeby każdy człowiek akceptował siebie i innych, a to pozwoli na pełne przeżywanie wszystkich emocji.

– Chcieliśmy wywołać w widzach dreszcz emocji i tęsknotę za czystym pożądaniem – mówi reżyser filmu Xawery Żuławski.

pokaz kolekcji La Mania

Dla osób, które były zaangażowane w stworzenie tego projektu ważne było to, aby wszystko wyglądało autentycznie. Właśnie dlatego do filmu nie zostali zaangażowani profesjonalni aktorzy. Bohaterami projektu są Maja Sablewska oraz znany pod pseudonimem „Dzikson” tatuażysta, którzy na planie przeżywali prawdziwe emocje.

Chciałabym, aby nasz film oraz cała idea MIND BLOW pozostawiła w pamięci widzów nie tylko obraz, ale przede wszystkim refleksję – czy akceptujemy siebie,
czy potrafimy przeżywać autentyczną namiętność, a może powinniśmy zmienić coś
w swoim życiu, by na nowo poczuć czyste pożądanie? –
mówi o projekcie Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywna marki La Mania.

Kolekcja oparta jest na kontrastowych kolorach – bieli i czerni. Szczególną uwagę zwracała geometryczna scenografia, która była symbolem yin-yang w relacjach damsko-męskich. Z kolei czerwony dywan po środku to symbol pożądania który ma na nowo uporządkować i połączyć te dwa żywioły.

mat.prasowe

Kobiety i gwiazdy kochają projekty La Manii, dlatego na pokazie nie mogło zabraknąć znanych nazwisk, które nie zawiodły się najnowszą kolekcję. Nowe projekty emanują kobiecością i podkreślają to, co trzeba podkreślić. Dodatkowo działają na zmysły, nie tylko męskie. Fantastyczne kom pierwszy rzut oka widać, że są bardzo geometryczne i symetryczne. Sama Nicole Scherzinger w londyńskim domu mody Harrods zwróciła na nie uwagę i pojawiła się w nim w amerykańskiej wersji „X Factor”. Co jeszcze charakteryzuje tę kolekcję? Oczywiście jubilerskie zdobienia, które są wykonywane ręcznie, a przy poruszaniu się fantastycznie się prezentują.

mat.prasowe

Na początku widzowie i goście mogli zobaczyć jedwabną kreację Sleeping Beauty, która inspirowana była obrazem Pablo Picasso „Śpiąca młoda dziewczyna”.

Po raz pierwszy oprócz kreacji wieczorowych projektantka proponuje też coś na co dzień. Nie zabraknie oczywiście koszulek, dresowych sukienek czy dżinsów, które każda z nas w swojej szafie powinna mieć. W projektach zastosowano wiele nowatorskich technik, m.in. elastyczne, gumkowane, ręcznie wszywane w panele materiału elementy, które z rzeźbiarską precyzją modelują kobiecą sylwetkę.

 mat.prasowe

– MIND BLOW to nie tylko hasło i pomysł na pokaz a szersza idea, którą chcemy zaszczepiać. Wierzę, że moda to sposób komunikacji między ludźmi, forma wyrazu siebie, swoich pragnień i marzeń. Chcemy aby kobieta La Manii akceptowała siebie, była szczera wobec siebie i innych, bo tylko na tym można budować trwałą namiętność i pożądanie – podsumowała pokaz Joanna Przetakiewicz.

Kolekcja pokazowa dostępna jest w sprzedaży już od 13 grudnia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ