Lody pełne zrozumienia

21 letnia Parker Jones, studentka z Oklahomy, zaprojektowała serię wyjątkowych, lodowych opakowań, które rozumieją kobiece potrzeby. PMS Ice Cream, to oryginalny pomysł osłodzenia wielu paniom comiesięcznego trudu bycia kobietą, a dla jego autorki kreatywna alternatywa dla rozsyłania CV.

Źródło: behance.net/parker_jones

Pomysł stworzenia opakowania dla lodów, którego etykietka nie tylko informuje o smaku i składzie produktu, ale również wywołuje u potencjalnego konsumenta emocje, podrzucił Jones jeden z profesorów jej uczelni. Młoda graficzka dodała do niego nieco kobiecych frustracji i w ten sposób powstały lody o tak wymownych smakach, jak „Potrzebuję więcej”, „Nie podchodź” i „Chyba umieram”. Zamysłem autorki było ożywienie sklepowych półek humorystycznym akcentem. Jeżeli znajdzie się firma zainteresowana produkcją PMS Ice Cream z pewnością się to powiedzie. Stworzenie czegoś, co nie tylko osłodzi trudne chwile w życiu każdej dziewczyny, ale równocześnie wyda jasny komunikat o aktualnym stanie jej nerwów, nie było jednak jedynym celem autorki projektu.

Odkąd zdjęcia opakowań zyskały przychylność i popularność internautów, wchodząca dopiero na ścieżkę zawodowej kariery Jones wyraźnie podkreśla, że poszukuje pracy. Liczy na to, że w ten sposób zainteresuje swoimi możliwościami potencjalnych pracodawców, którzy pozwolą jej na wprowadzenie swojego humoru na bilbordy reklamowe i sklepowe półki, czy też lodówki. Parker Jones można już zatem pogratulować nie tylko kreatywności w projektowaniu, ale również w planowaniu kariery. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ