LaMania by Inglot – relacja z premiery nowej linii kosmetyków
Markę Joanny Przetakiewicz – LaManię znają chyba wszyscy. Jedna z najlepszych, polskich marek odzieżowych odnoszących sukcesy za granicą postanowiła pójść o krok dalej. Po zaprojektowaniu ekskluzywnych ubrań, dodatków i świec zapachowych przyszedł czas na własną linię kosmetyków. Joanna Przetakiewicz zdecydowała, że połączy siły z inną znaną marką – Inglot. I tak właśnie powstała kolaboracja LaMania by Inglot i seria 12 kosmetyków.
W czwartek, 31 marca w Galerii Mokotów w butiku LaManii odbyła się oficjalna premiera tej linii. Na wydarzeniu pojawiło się wiele gwiazd, które szczególnie dbają o swój wizerunek. Wśród nich znaleźli się między innymi Agnieszka Jastrzębska, Karolina Ferenstein-Kraśko, Krzysztof Gojdź i oczywiście Joanna Przetakiewicz, która krótko opowiedziała o nowym projekcie.
Nowo powstała, limitowana kolekcja kosmetyków La Mania by INGLOT inspirowana jest nowoczesną, zmysłową kobietą, która po całym dniu pracy udaje się na otwarcie wystawy lub kolację, nieustannie wyglądając chic.
W skład zestawu Instant Beauty wchodzi 12 kosmetyków wykorzystujących moc naturalnych brązów, które w efekcie tworzą wyrafinowaną paletę. Róż do policzków z rozświetlaczem i pudry modelują rysy twarzy, a jedwabista czarna kredka w jednej chwili seksownie podkreśla spojrzenie. Cienie do oczu w kolorach nude, nakładane w formie prostokąta na całą powiekę, błyskawicznie uwydatniają barwę oczu i tworzą ultranowoczesny kontrast dla każdego ich koloru. Dzięki nawilżającej mgiełce w sprayu makijaż można odświeżać kilka razy w ciągu dnia. W rezultacie twarz w sekundę rozświetla się. Czarna przedłużona kreska, ciemniejszy cień do powiek i dodatek złotego sypkiego cienia to idealny sposób, aby w zaledwie trzy minuty zmienić makijaż z wersji dziennej na wieczorową.
Dlaczego Joanna Przetakiewicz zdecydowała się na tak odważny krok?
Zawsze marzyłam, aby stworzyć własną kolekcję produktów do makijażu, która dopełni minimalistyczne i kobiece projekty La Manii. Naturalnym wyborem był Inglot. To kultowa, uwielbiana przez wizażystów i kobiety na całym świecie marka, słynąca z nowoczesnych rozwiązań i intensywnych pigmentów. Moda od zawsze idzie w parze z urodą, wzajemnie się uzupełniając: makijaż, włosy, ubrania i akcesoria tworzą nastrój wokół kobiety.
Dla marki Inglot to również duże wyróżnienie. Magdalena Kluz-Pękalska, wiceprezes marki podkreśla, że branże modowa i kosmetyczna są ze sobą bardzo powiązane, dlatego ta kolaboracja będzie strzałem w dziesiątkę.
Branże – modowa i kosmetyczna, są ze sobą ściśle powiązane i w naturalny sposób się przenikają. Postanowiliśmy wykreować limitowaną kolekcję kosmetyków we współpracy z marką modową, którą cenimy za jakość i styl. Nasza propozycja – La Mania by INGLOT – adresowana jest do nowoczesnych kobiet, które podążając za trendami, wybierają najwyższą jakość.
Cały zestaw La Mania by INGLOT zamknięto w aksamitnym czarno-złotym woreczku, który zmieści się w każdej torebce. Joanna Przetakiewicz przyznała, że chciała stworzyć coś, co przyda się każdej kobiecie i będzie bardzo uniwersalne:
Chciałam stworzyć uniwersalną kolekcję, składająca się z kilku kosmetyków w naturalnych odcieniach, które wyczarują w parę minut wyrafinowany kobiecy look. Ponadczasowy, a nie sezonowy. Udało nam się stworzyć kosmetyki wyjątkowo wygodne w użyciu – zamiast wielu oddzielnych palet, z jakich zazwyczaj korzystamy, powstało kilka współgrających ze sobą produktów.
Limitowana kolekcja La Mania by INGLOT będzie dostępna w sprzedaży przez sześć miesięcy od 01.04.2016 w dwudziestu wybranych salonach marki INGLOT w Polsce, stacjonarnych butikach La Manii oraz online.
____________________________
Zapraszamy również do polubienia naszego profilu na Facebooku oraz zapoznania się z ofertą naszegosklepu internetowego.