Samozwańcza księżniczka

Joanna Kuchta to 19-letnia modelka, która instagramowemu sukcesowi  zawdzięcza możliwość rozwijania kariery w świecie mody i kontraktów reklamowych. Choć na stałe mieszka w Irlandii, Joanna nazywa siebie „polską księżniczką”, natomiast nasze rodzime media nadały jej tytuł „19-letniej królowej Instagrama”. Skąd takie zainteresowanie modelką?

Źródło: instagram.com/joannakuchta/

W niecałe 2 lata Joanna Kuchta zdobyła więcej obserwatorów na Instagramie niż Anja Rubik i Zuzanna Bijoch razem wzięte. Choć modelka nie ma na koncie dużych, międzynarodowych kampanii lub choćby wzrostu pozwalającego na chodzenie po wybiegu (ma zaledwie 160 cm), jej instagramowy profil śledzi ponad 620 tys. osób. Joanna zawdzięcza popularność naturalnej urodzie i niemal erotycznym zdjęciom, w jaki ją prezentuje.

Styl, w jakim fotografuje się młoda modelka, balansuje na granicy kawaii lolity, artystycznego minimalizmu i pornografii dziecięcej. Słodkie stylizacje przeplatają się z nagością i minami rodem z filmów dla dorosłych. Serwis Instagram już kilkukrotnie usuwał zdjęcia z profilu Joanny. Trzeba jednak przyznać, że niezależnie od stylistyki zdjęcia, twarz Joanny – blada cera, różowe usta, gęste brwi i powiększone soczewkami źrenice – przykuwają uwagę. Nic więc dziwnego, że modelką zainteresowała się profesjonalna agencja Anti-agency. Agencja zrzesza osoby, których wygląd nie pozwala na zrobienie kariery w tradycyjnej branży fashion, natomiast mają szansę znaleźć swoje miejsce w świecie kampanii reklamowych. W ten sposób Joannie udało się pojawić na pierwszej w swojej karierze okładce. 

Źródło: instagram.com/joannakuchta/

Nie tylko marki powinny prowadzić kampanie reklamowe w Internecie. Przykład Joanny jest kolejnym, który udowadnia, że dzięki przemyślanej online autopromocji można zrobić karierę w świecie realnym. Mama musi być dumna. 

_________________________

Zapraszamy również do polubienia naszego profilu na Facebooku oraz zapoznania się z ofertą naszego sklepu internetowego.


ZOSTAW ODPOWIEDŹ