Jeszcze szybsze fast fashion w Mango

Chociaż życie w stylu slow jest coraz modniejsze, to drugi przeciwstawny trend, z którego słyną sieciówki, rozwija się równie szybko – fast fahion nie zwalniają tempa i stara się zaoferować swoim fanom coraz więcej produktów w jak najkrótszym czasie. Firma Mango zmienia strategię i postara się, by klienci mieli naprawdę duży wybór. Jakie zmiany zapowiada marka?

Fot: stylishcurves.com

Przedstawiciel marki Mango w rozmowie z portalem WWD na temat planów marki na 2016 rok zapowiedział, iż „szybkość i łatwość kupowania będzie kluczowym czynnikiem nowej strategii”, a zespół Mango skoncentruje swoje siły by dostarczyć najlepsze produkty w odpowiednim czasie do sklepów”. Co to dokładnie oznacza dla kupujących?

Strategia marki zmieni się wraz z sezonem w świecie mody – od lutego, czyli w momencie, gdy na sklepowych półkach pojawiają się pierwsze ubrania na wiosnę oraz lato. Nowe produkty mają pojawiać się w salonach marki co dwa tygodnie. Hiszpańska sieciówka ma również zamiar częściej przygotowywać materiały promocyjne – każdego miesiąca Mango wypuści kampanię z udziałem nowej gwiazdy.

Marka zaprzestanie wydawania papierowych katalogów. Ponad 22 milionom kupujących w 105 krajach muszą wystarczyć materiały promocyjne zamieszczone w internecie.

Mango uzyskało w 2014 roku aż 2.154 bilionów dolarów dochodu ze sprzedaży produktów. Nowa strategia ma przynieść hiszpańskiemu molochowi większe zyski.

__________________

Zapraszamy również do polubienia naszego profilu na Facebooku oraz zapoznania się z ofertą naszego sklepu internetowego.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ