Ekskluzywny Menel w kampanii Wrangler
Kamil Pawelski, autor lifestylowego i modowego bloga o nazwie Ekskluzywny Menel, wziął udział kampanii Wrangler, która ma na celu lansowanie nowej filozofii marki – Born Ready. W ramach tego projektu bloger wybrał się na krótką wyprawę do jednego z lasów w okolicy Londynu wraz z Alastairem Humphreysem, brytyjskim podróżnikiem i poszukiwaczem przygód.
Born Ready to nowa filozofia amerykańskiej marki Wrangler, która ma nas zachęcić do poszukiwania przygód w codziennej rutynie naszego życia. Wraz z Alastairem Humphreysem marka stworzyła platformę wrangler.pl/bornready, na której znajdziemy interaktywne mapy online ze wskazówkami dotyczącymi ciekawych miejsc i atrakcji w Londynie, Manchesterze i Edynburgu, a także głównych miastach w Niemczech i Polsce. Łatwe oderwanie się od rzeczywistości mają dostarczyć nam miniprzygody – termin ukłuty przez Humphreysa w jego najnowszej książce, czyli np. wjazd na rowerze na najwyższy pobliski szczyt, czy spacer po lesie z przyjaciółmi.
Alastair Humphreys ma na swoim koncie nie jedną przygodę w pełnym wymiarze – m.in. spędził 4 lata, przemierzając na rowerze prawie 75 tysięcy km i zwiedzając 60 krajów na 5 różnych kontynentach, pieszo przebył południowe Indie, przepłynął łodzią Ocean Atlantycki, przebiegł 6 maratonów na Saharze, przeszedł Islandię i wziął udział w wyprawie w arktyczne rejony bieguna północnego. Humphreys jest autorem licznych publikacji książkowych oraz bloga, a przez czytelników National Geographic został wybrany Podróżnikiem roku 2012.
W ramach nowej kampanii Wrangler powstanie seria filmów, w której Humphreys wraz z zaproszonymi gośćmi przeżyje jedną z miniprzygód. W pierwszym filmie wziął udział polski bloger Kamil Pawelski. Kampania Born Ready promuje najnowszą kolekcję marki – Ready. Poniżej znajdziecie zdjęcia z londyńskiej przygody Ekskluzywnego Menela.
_________________
Zapraszamy również do polubienia naszego profilu na Facebooku oraz zapoznania się z ofertą naszego sklepu internetowego.