Coca-Cola rozsyła influencerom puste butelki do wyrzucenia i poucza o segregowaniu śmieci
Niedawno Coca-Cola ujawniła, że zużywa 3 miliony ton plastikowych opakowań rocznie. Ta liczba robi wrażenie. Aby jednak zobrazować sobie jak wyglądają 3 miliony ton BBC pokusiło się o porównanie plastikowych opakowań do ciężaru płetwali błękitnych. Ilość plastiku, którą produkuje rocznie Coca-Cola, odpowiada 15 tysiącom płetwali błękitnych.
Konrad Bagiński opublikował na Facebooku wpis, w którym pochwalił się „prezentem”, który otrzymał od Coca-Coli. Okazuje się, że firma wpadła na pomysł wysyłania influencerom pustych plastikowych butelek z liścikiem, w którym przypominającym o tym, że plastikowe butelki należy wrzucać do plastikowych śmieci. Influencerzy wyrzucając butelkę, mają dać dobry przykład innym:
https://www.facebook.com/konrad.baginski.1/posts/2133686606666633
Zobacz również:
fot. Facebook Konrad Bagiński