Właśnie wystartował sezon na świąteczne kampanie modowe. Klasycznie, znajdziemy wśród nich choinki, śnieżne kule, mikołajki, światełka i piękne obrazki, zazwyczaj w odświętnych, eleganckich i czerwonych kreacjach, jak i kaszmirowych sweterkach. Wśród nich wyróżnia się na pewno reklama Zalando – Święta 2019. Marka znowu wzrusza i chwyta za nasze serca. Zeszłoroczny spot „Święta. Zawsze modnie” również taki był. Ta niemiecka platforma wie jak zrobić dobrą kampanię!

Zalando na Święta 2019 – nowa, świąteczna kampania internetowego sklepu:

Młody chłopak zabiera swą babcię na gwiazdkowy bal. Babcia, za pośrednictwem internetu, zamawia specjalny kostium, który jest ozdobiony srebrną nitką. Babcia zakłada także złotą biżuterię i wyjściowy płaszcz. Zarówno babcia jak i wnuczek są podekscytowani oryginalną ideą spędzenia ze sobą czasu. Szybko okazuje się, że nie oni jedni wpadli na taki pomysł. Każdy z gości na imprezę postanowił zabrać członków rodziny. Christmas party stało się wydarzeniem, które połączyło różne pokolenia, jak i style. Co jest nawiązaniem do obszernego asortymentu, jakie ma nam do zaoferowania Zalando. Na pierwszy plan jednak wysuwa się moc emocjonalnych i ciepłych więzi pomiędzy młodym pokoleniem, i ich dziadkami. Ta impreza to międzypokoleniowy dancing!

„Święta to szczególny czas, w którym zależy nam na podkreśleniu różnorodności naszych klientów i ich zwyczajów wspólnego świętowania. Na Zalando, gdzie ponad 29 milionów klientów ma do wyboru ponad 450 000 stylizacji od ponad 2000 marek, stylu nie dyktuje wiek, płeć, wygląd, sylwetka czy pochodzenie. Naszą ambicją i celem jest zapewnienie konsumentom dowolnego oraz nieograniczonego wyboru – niezależnie od tego kim są i w jaki sposób spędzają Święta” mówił Dawid Pożoga – Marketing Lead PL w Zalando.

Ponadto widzimy także dłuższe wideo, gdzie z kolei bohaterowie opowiadają z kim, i jak spędzą święta – „Myślę, że chodzi o to, by czuć się ze sobą komfortowo – niezależnie od tego, co masz na sobie”.

Dopełnieniem świątecznej kampanii jest oczywiście sesja zdjęciowa. Zalando do współpracy zaprosiło fotografa – Toma Johnsona z MiniTitle. Pracował on wcześniej z magazynem Dazed, a przed jego aparatem stanęli między innymi: brytyjska aktywistka – Saffi Karina – @saffi_karina, oraz niemiecki influencer – Jannik Diefenbach – @jaadiee. Świąteczna kampania Zalando jest kontynuacja pozycjonowania sklepu o haśle -„Free to be”:

„Jego głównym przesłaniem jest to, że nikt nie powinien Cię ograniczać w wyrażaniu siebie, możesz nosić co chcesz i być kim chcesz” czytaliśmy w informacji prasowej.