Boyfriendy i mom jeans – nowy, trudny trend
W najnowszych kolekcjach sklepów coraz częściej widzimy modele spodni, które były modne w latach 90. Mowa tutaj o spodniach w stylu „boyfriend” i „mom jeans”. Czyżby mijała era rurek?
W najnowszych kolekcjach sklepów coraz częściej widzimy modele spodni, które były modne w latach 90. Mowa tutaj o spodniach w stylu „boyfriend” i „mom jeans”. Czyżby mijała era rurek?
MumMe Code to nowa marka na polskim rynku. Założyły ją dwie kobiety: Magdalena Grabowska-Lewicka – ekonomistka z 10-letnim doświadczeniem w branży mody i Monika Bondarowicz – stylistka po Fashion Instytute of Technology w Nowym Jorku. Ich projekty są skierowane głównie do…
Zuhair Murad znany jest z niezwykle kobiecych kreacji haute couture, które pomimo minimalistycznej kolorystyki zachwycają bogactwem zdobień, kontrastowo zestawianych z odważnymi prześwitami. Libański projektant po raz kolejny zachwycił kolekcją ślubną. Jego najnowsze propozycje na sezon jesień-zima 2015 przyciągają uwagę koronkową…
Najnowsza kampania reklamowa Prady wzbudza skrajne odczucia. Z jednej strony piękna i dystyngowana, z drugiej strony chłodna i przerażająca. 3 piękne modelki doskonale wpasowują się w mroczny, lecz eteryczny klimat.
Anja Rubik zaprojektowała jesienną Exclusive Collection dla marki Mohito. Ubrania to przede wszystkim odzwierciedlenie jej stylu i estetyki. Sama modelka mówi o niej, że chciała stworzyć zestaw ikonowych, wyprzedzających trendy basiców, które każda kobieta powinna mieć u siebie w szafie….
Robi się coraz zimniej, więc to odpowiedni czas, aby pomyśleć o ciepłej garderobie. Proponujemy płaszcze. Oto co przygotowały dla nas popularne sieciówki na sezon jesienno-zimowy.
Nie znam osoby który nie posiada aparatu fotograficznego – są wbudowywane w telefony, laptopy, a zwykłe „ małpki” są na tyle tanie, że przynajmniej raz w życiu ktoś obdaruje nas takim prezentem przy okazji świąt, urodzin lub innych okazji. Bardziej…
Gwiazdą najnowszej, jesienno-zimowej kampanii marki Massimo Dutti została Anna Jagodzińska. Modelka wróciła do pracy po ponad dwuletniej przerwie. Kampania nosi nazwę „Apres ski”, a blondwłosa piękność prezentuje na sobie pikowane kurtki, dresowe komplety, wzorzyste swetry i skórzane plecaki.
Najnowsza kampania hiszpańskiej marki prezentuje nieoczywiste połączenie wzorów i tkanin. Kwieciste spodnie zostały zestawione z pasiastymi bluzkami, a dzianinowe swetry z koronkowymi spódnicami. Pojawiły się również chabrowe sukienki, oversize’owe płaszcze i męskie marynarki. Gwiazdą sesji została piękna, czarnoskóra Liya Kebede.
Niektóre z nich mają kilkanaście lub kilkadziesiąt lat. Są jak wino – im starsze tym lepsze. Są pewniakiem, w który warto zainwestować. Stanowią podstawę każdej garderoby i uniwersalną bazę, w momencie, kiedy nie wiemy w co się ubrać.