Jesienno-zimowa kampania Intimissimi
Właśnie pojawiła się jesienno-zimowa kampania włoskiej marki Intimissimi. Romantyczki i fanki koronek na pewno znajdą coś dla siebie! Zmysłową kolekcję reklamuje piękna Ana Beatriz Barros.
Właśnie pojawiła się jesienno-zimowa kampania włoskiej marki Intimissimi. Romantyczki i fanki koronek na pewno znajdą coś dla siebie! Zmysłową kolekcję reklamuje piękna Ana Beatriz Barros.
Hasło „moda rowerowa” nabrało zupełnie nowego znaczenia. Nie są to już tylko typowo sportowe, wygodne stroje, ale stylizacje pełne wdzięku, klasy i pomysłowości.
Na łamach Elle.pl słusznie zauważono, że aby wyglądać jak aniołki Victoria’s Secret konsekwentne wizyty na siłowni są nieuniknione. W najnowszym lookbooku na sezon jesień-zima 2014 amerykańska marka zaprezentowała swoją sportową kolekcję. W sesji zdjęciowej widzimy Candice Swanepoel i Lily Aldridge.
Dawid Woliński, który ostatnio słynie głównie z selfie w windzie, aniżeli z projektowania, postanowił to zmienić. Otóż projektant dla Fundacji Wiewiórki stworzył kolekcję koszulek, a cały dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na leczenie stomatologiczne dla najuboższych dzieci.
Znana modelka Cara Delevigne została twarzą perfum Toma Forda „ Black Orchid”. Pięknę Carę w swoim obiektywie uchwycił Mario Sorrenti.
Pamiętacie jeszcze bliźniaczki Olsen? Siostry, które wręcz zasypywały nas kiedyś filmami z sobą w rolach głównych. Dziś Mary-Kate i Ashley Olsen mają już 28 lat i nie w głowie im infantylne filmy. Teraz znajdują się na liście najbogatszych kobiet Forbesa…
Pokazy największych domów mody na sezon jesień-zima 2014/2015 już za nami. Projektanci zaprezentowali swoje wizje na nadchodzący sezon, ale w co warto zainwestować, aby wyglądać modnie i stylowo tej jesieni?
Nowa kolekcja Simple inspirowana jest Paryżem. To właśnie w stolicy Francji odbyła się sesja zdjęciowa do jesienno-zimowej kampanii marki. Najnowsza propozycja polskiego sklepu wyróżnia się gładkością wzorów oraz niebanalnymi połączeniami materiałów. Nieśmiertelny kontrast bieli i czerni przełamuje szarość, intensywny róż…
Bycie „fit” jest w modzie. Nic więc dziwnego, że coraz więcej odzieżowych marek wypuszcza sportowe linie. Ostatnio swoją propozycję na sezon jesień-zima 2014/2015 zaprezentowała hiszpańska sieciówka Mango. To nie pierwszy flirt z odzieżą sportową tej marki.
Poprzednio była mieszanka ludzkiej krwi, nasienia oraz wyciągu z trucizny. Co czeka nas tym razem? Zaledwie kilka dni temu Lady Gaga ogłosiła przez Facebook i Instagram, że pracuje nad nowym zapachem, który swoją premierę będzie miał na jesieni.