Kolejny sukces Ewy Chodakowskiej

Kolejny sukces Ewy Chodakowskiej! Trenerka stworzyła kostiumy kąpielowe!

Ewa Chodakowska nie zwalnia tempa. Gwiazda świętuje swój nowy sukces. Trenerka otworzyła sklep internetowy oraz stacjonarny, w którym będzie można kupić kostiumy kąpielowe jej nowej marki Missionswim!  

Kolejny sukces Ewy Chodakowskiej

Ewa Chodakowska jest bardzo aktywną osobą. Cały czas ma nowe pomysły. Wiele z nich realizuje. Jednym z nich jest stworzenie marki kostiumów kąpielowych.  Właśnie odbyła się premiera!

„Za mną jeden z najbardziej emocjonujących dni tego roku.. PREMIERA mojej marki @missionswim ❤❤❤

Razem ze wspólniczką Anną Rollman i teamem Apapat, stworzyliśmy wyjątkowy projekt, który łączy obecne trendy, jakość wykonania, dbałość o detale oraz – CO DLA MNIE SZALENIE WAŻNE – niesie ze sobą MISJE ..

Nazwa @missionswim nie jest przypadkowa ❤

Każdy sprzedany produkt, to finansowe wsparcie Ośrodka dla Kobiet – ofiara przemocy, działającym przy fundacji Centrum Praw Kobiet ❤ Babeczki ??? Życzę nam sukcesu na skale światową! Tym sukcesem i owocami ciężkiej pracy, będziemy się dzielić z osobami, które najbardziej potrzebują naszej pomocy ❤ Trzymaj za nas kciuki ??” – napisała Ewa Chodakowska na Facebooku.

Gdzie będzie można kupić kostiumy kąpielowe?

21 czerwca ruszy sprzedaż online na stronie www.missionswim.com, a stacjonarnie w butiku Apapat w Warszawie.

Gwiazda tłumaczy, że już kilka lat temu dostawała propozycję współpracy z brandami zajmującymi się projektowaniem bikini. To dało jej do myślenia. Wszystkie propozycje odrzuciła, gdyż woli tworzyć własną markę niż zostawać twarzą innych firm. Chce być dla nich konkurencją. Obecnie trenerka współpracuje z czterema projektantkami. Obecnie kostiumy będzie można kupić tylko w Polsce, ale później gwiazda zamierza promować je na całym świecie. 

„3 lata temu dostałam propozycje zostania ambasadorką marki calzedonia.. bardzo miło, dziękuje, ale odmówiłam.. (proszę nie doszukiwać się drugiego dna.. to mi dało do myślenia) .. Brand potężny, ale ja wole tworzyć swoje produkty niż zostawać ich twarzą.. Na przestrzeni dwóch kolejnych lat pojawiły się kolejne propozycje z których nie skorzystałam.. ale kiedy drzwi do AGENT PROVOCATEUR stanęły otworem, pomyślałam, ze skoro wszyscy mnie chcą, to ja muszę zrobić coś sama.. We współpracy z osobą, która ma cały KNOW HOW i kontakty międzynarodowe stworzyłam swoj BRAND.. Jestem współwłaścicielem, nie twarzą.. i zamierzam być konkurencją dla marek, które dotychczas składały mi propozycje współpracy.. Projektują dla nas 4 projektantki .. z LA, Anglii, Włoch i Francji.. obecnie będziemy wyłącznie na rynku polskim, od grudnia idziemy global ❤ Nazwa pochodzi od #misjachoda .. agencja w Londynie wpadła na pomysł, żeby kontynuować coś co jest moje.. stad MISSIONswim ?” – czytamy na Instagramie gwiazdy. 

Powodzenia!

—————————————————————————————————–

Źródło zdjęć: www.facebook.com/Ewa Chodakowska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ