Kenzo kampania 2015/2016

Dyrektorzy kreatywni KENZO – Humberto Leon i Carol Lim zawsze starają się zaskoczyć niekonwencjonalnymi pomysłami. Promocja kolekcji na jesień–zimę 2015/2016 nie ogranicza się do zwykłej serii zdjęć. Głównym elementem kampanii jest film w reżyserii Gregga Araki a fotografie zepchnięte na dalszy plan wyglądają jak plakaty reklamujące wideo.

 Fot: materiały prasowe

Estetyka filmu „Here now” jest utrzymana w klimacie lat dziewięćdziesiątych. Aktorzy wystylizowani przez Jay’a  Massacreta umiejscowieni w przydrożnym barze oddają ducha marki Kenzo. Zaskakujące wideo z nieoczywistymi scenami barowymi tworzy lekko surrealistyczny obraz do jakiego przyzwyczaił widzów Gregg Araki. „Here now” to odejście od przeciętnego wideo związanego z modą. Kolekcja Kenzo funkcjonuje tu jako kompletny charakter a nie kryptoreklama produktów.

„Wrażliwość i estetyka tej kolekcji Kenzo naprawdę pasują do moich filmów. To było naturalne zespolenie” – wyjaśnia Araki.

Humberto Leon i Carol Lim zdecydowali się na twórcę wideo promującego kampanie jesień–zima 2015/2016 Gregga Araki, gdyż jego twórczość jest dla nich inspiracją.

„ Jesteśmy wielkimi fanami Grega od młodzieńczych lat. Z całą pewnością jest on dla nas głosem pokolenia ” – mówią. 

{youtube}6cLW5aMd3nQ|600|450|0{/youtube}

_____________________

Zapraszamy również do polubienia naszego profilu na Facebooku oraz zapoznania się z ofertą naszego sklepu internetowego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ