Kampania 4F. Zacznij. Wytrwaj.

Rok 2016 jest wyjątkowy dla marki 4F. Na Igrzyskach Olimpijskich Rio 2016 w strojach 4F wystąpią nie tylko reprezentanci Polski, ale także zawodnicy z Serbii i Łotwy. To pierwszy przypadek w historii, kiedy polska marka odzieżowa ubierze sportowców z innych krajów. Sport jest wpisany w DNA marki 4F, oferta obejmuje nie tylko kolekcje dla profesjonalistów, ale także dla amatorów – pasjonatów i entuzjastów sportu. 4F propaguje zdrowy tryb życia, chce motywować do podjęcia aktywności sportowej. Z tego powodu 7 marca br. ruszyła kampania pod hasłem „4F. Zacznij. Wytrwaj”, która prowadzona będzie w kilku odsłonach do września 2016 roku. Pierwszy etap kampanii to faza „trenerska”, w której do współpracy marka zaprosiła trójkę ekspertów, trenerów personalnych. Adrianna Palka, Marcin Zontek i Tomasz Stańczyk na co dzień pracują w klubach fitness i najlepiej wiedzą, z jakimi przeciwnościami mierzą się ich klienci oraz jakich używają wymówek. Na specjalnie stworzonej stronie kampanii zacznijwytrwaj.com trenerzy i ambasadorzy marki zachęcają do walki z wymówkami oraz proponują programy treningowe profilowane pod różne poziomy zaawansowania. Osoby, które zaczną i wytrwają w 28-dniowym treningu (28 dni to czas uznawany za minimalny do wypracowania trwałego nawyku), będą mogły wygrać atrakcyjne nagrody, w tym spersonalizowane koszulki z własnymi wymówkami, które pokonali, vouchery na zakupy w sklepach 4F czy 3-miesięczne treningi personalne z jednym z trenerów. 

 [moduleplant id=”1060″ fwg_projects_id=”332″ mod_showtitle=”0″ ]

___________________________________________________

apraszamy również do polubienia naszego profilu na Facebooku oraz zapoznania się z ofertą naszegosklepu internetowego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ