[VIDEO] H&M walczy ze stereotypami w inspirującej kampanii

Od jakiegoś czasu świat mody się zmienia i otwiera na różnorodność. Na wybiegach coraz częściej pojawiają się modelki plis size, osoby chore czy transseksualiści. Do grona marek, które potrafią dostrzec piękno w każdym z nas, właśnie dołączył H&M.

hm walczy ze stereotypamiSzwedzka sieciówka wypuściła właśnie kampanię pod tytułem #Ladylike, w której pojawia się 72-letnia modelka i aktorka Lauren Hutton, Adwoa Aboah, która zachęca kobiety do walki o swoje prawa, transpłciowa Hari Nef znana z serialu „Tranparent” oraz Pum Lefebure i Jillian Hervey, które udowodniły, że nie tylko białe dziewczyny mogą być gwiazdami wybiegów.

Każda z tych kobiet jest pewna siebie i za nic ma stereotypowe pojęcie piękna.

W świecie mody wciąż jest wiele do zrobienia, ale kampanie takie jak ta udowadniają, że wszystko jest na dobrej drodze. Być może nim, któregoś dnia presja wyglądu zniknie nie tylko z wybiegu, lecz także z codziennego życia.

{youtube}8-RY6fWVrQ0|600|450|0{/youtube}

Warto przypomnieć, że nie tylko wielkie, ogólnoświatowe marki otwierają się na różnorodność i chcą kierować swoje produkty do świadomych swojej wartości kobiet. Polska marka MISBHV, która pojawiła się na nowojorskim Fashion Weeku, w ostatniej kampanii kostiumów kąpielowych zrezygnowała z retuszu blizn i znamion modelki. Muzą Bohoboco jest natomiast 80-letnia modelka i aktorka teatralna Helena Norowicz.

______________                                                  

Zapraszamy również do polubienia naszego profilu na Facebooku oraz zapoznania się z ofertą naszego sklepu internetowego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ