Beyonce i Topshop we wspólnym projekcie

Nadszedł taki moment, że wiele znanych marek zaprasza do współpracy gwiazdy, które projektują kolekcję na dany sezon. Tak jak na przykład Anja Rubik dla Mohito czy Patricia Kazadi dla Answear.com. Jest jedna marka, która poszła o krok na przód.

Źródło: hercampus.com

Jesienią przyszłego roku na rynku pojawi się zupełnie nowa marka współtworzona przez Beyonce i Topshop. Gwiazda wyznała, że zawsze ceniła akurat tę markę za to, że była o krok przed nowymi trendami. Projekt ten będzie niezależny i odrębny od popularnej sieciówki. Nowy projekt to nie współpraca marki ze znaną osobowością. Chodzi o budowanie marki i biznesu. Rozmowy na temat jakiegoś wspólnego projektu, skierowały nas właśnie na segment odzieży dla osób aktywnych, w którym musimy silnie zaznaczyć swoją obecność – wyznał Philip Green, właściciel Topshop’u.

Marka założona przez wokalistkę i Greena będzie nastawiona głównie na odzież sportową, skierowaną do ludzi aktywnych i ceniących sobie zdrowy tryb życia. W ofercie znajdziemy nie tylko ubrania, ale także akcesoria i buty sportowe. Obecnie założyciele planują zatrudnienie dwóch projektantów, którzy będą mieli wspólne z nimi wizje.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ